Alle danske modelpiloters forum

 
FMo
Emnestarter
Indlæg: 821
Tilmeldt: 28 jan 2002 21:59
Kontakt:

Victory Byggesæt DMI i original æske.

10 jun 2010 18:59

Victory byggesæt er solgt ?


For klubkammerat nærmest bortgives påbegyndt byggesæt idet ribber og spanter er udskåret og diverse andre ting er påbegyndt, det arbejde der er udført er pænt og godt udført og vil ikke hindre et godt resultat.

Sættet kan afhentes i Næstved.

FMo
 
Brugeravatar
micu
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 11 nov 2009 22:35
Kontakt:

victoria

10 jun 2010 20:31

victoria

ren nostalgi, kan den sendes jeg betaler gerne porto.
micu:)
HJÆLP TILBYDES TIL BYGNING AF MODELLER OG ARF :)
www.micusrc.dk"
 
poul bentzen
Indlæg: 3711
Tilmeldt: 15 dec 2005 18:13
Geografisk sted: NÆSTVED
Kontakt:

Hej Finn, Jeg håber MEGET,

11 jun 2010 01:44

Hej Finn,

Jeg håber MEGET, at den der overtaget byggesættet til denne måske smukkeste af alle DMIs fly, forstår at værdsætte den og gøre et fint byggearbejde ud af den. Jeg har selv haft 2 af dem, og jeg husker stadig da vi højstartede den første, hold da k...., hvor man var stolt, når man så den hænge og " flyde".
Finn, vær lidt kritisk med ,hvem der får den. den er et klenodie ! ! ! :cool:

Med venlig hilsen, en gammel svævefan / Poul
 
Brugeravatar
micu
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 11 nov 2009 22:35
Kontakt:

Hej Finn, Jeg håber MEGET,

11 jun 2010 08:36

Hej Finn,

Jeg håber MEGET, at den der overtaget byggesættet til denne måske smukkeste af alle DMIs fly, forstår at værdsætte den og gøre et fint byggearbejde ud af den. Jeg har selv haft 2 af dem, og jeg husker stadig da vi højstartede den første, hold da k...., hvor man var stolt, når man så den hænge og " flyde".
Finn, vær lidt kritisk med ,hvem der får den. den er et klenodie ! ! ! :cool:

Med venlig hilsen, en gammel svævefan / Poul
nå skal der nu gøres forskel på folk,er vi alle ikke lige gode, til at aftage sådan et klenodie, jeg tror nok uanset hvem der aftager den ,vil der blive kælet om den, har osse haft to af dem som knægt det var den ultimative kanonsvæver for mig for 40 år siden, det fløj og fløj bare.
micu:confused::)
HJÆLP TILBYDES TIL BYGNING AF MODELLER OG ARF :)

www.micusrc.dk"
 
FMo
Emnestarter
Indlæg: 821
Tilmeldt: 28 jan 2002 21:59
Kontakt:

Hej Jeg vil foretrække at du

11 jun 2010 10:23

Hej
Jeg vil foretrække at du arrangerer afhentning på een eller anden måde!
Jeg sidder i kørestol og har problemer med at komme på posthuset?

FMo
 
Brugeravatar
micu
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 11 nov 2009 22:35
Kontakt:

Hej Jeg vil foretrække at du

11 jun 2010 12:41

Hej
Jeg vil foretrække at du arrangerer afhentning på een eller anden måde!
Jeg sidder i kørestol og har problemer med at komme på posthuset?

FMo
okay har ikke den store mulighed for at komme til sjælland, bor i herning og har ikke bil, vi må håbe der er en anden der har mulighed for at afhente det klenodie,og får den ultimative barndomsflyver på vingerne.
micu:)
HJÆLP TILBYDES TIL BYGNING AF MODELLER OG ARF :)

www.micusrc.dk"
 
FMo
Emnestarter
Indlæg: 821
Tilmeldt: 28 jan 2002 21:59
Kontakt:

Victoty

11 jun 2010 16:27

Victoty

Hej Micu

Nu kan du jo se om der viser sig en mulighed for at få æsken hentet!
Problemet er også at haleplanet er samlet og ikke kan være i æsken - det kunne måske kasseres da de få ribber og lister jo let kunne genskabes efter tegningen.
Jeg er selv "een af de gamle" der har bygget og fløjet med den tids modeller - tid jeg genopfrisker i Veteranklubben, vi har i tirsdages været aktive på Slaglille Svæveflyveplads hvor der blev fløjet med forskellige oldtimere bl.andet FJ-1A, Fidusia, Suomi og flere Kurt Rechtnagel typer,
alle fritflyvende modeller. Jeg flyver selv med en Unic A2 (gammel DMI model) som jeg har forsynet med radiostyring på højde og sideror i et forsøg på at gøre klassen mere deltager venlig (knægtene ser ikke så nye ud som modellerne, og har problemer med at forcerer grøfter og rapsmarker) UNIC èn flyver i øvrigt fint med radio og kommer højt op i gummitovet.

Finn Mortensen FMo
 
FMo
Emnestarter
Indlæg: 821
Tilmeldt: 28 jan 2002 21:59
Kontakt:

Victory

11 jun 2010 16:40

Victory

Hej micu

Jeg glemte at hæfte et billede på indlæget så her har du det!
Det er i øvrigt Victory æskens ejer der starter min UNIC.

MVH

FMo
Vedhæftede filer
Unic.jpg
Unic.jpg (134.75 KiB) Vist 1749 gange
 
Brugeravatar
micu
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 11 nov 2009 22:35
Kontakt:

er lige gået i tænkebox

11 jun 2010 17:02

er lige gået i tænkebox om der er nogen der skal til sjælland i min omgangskreds,inden for den nærmeste fremtid, kunne jo også lægge en tråd ind angående transport fra næsved til herning, det kunne jo være at der var der skulle til herning til warbird.
micu:)
HJÆLP TILBYDES TIL BYGNING AF MODELLER OG ARF :)

www.micusrc.dk"
 
poul bentzen
Indlæg: 3711
Tilmeldt: 15 dec 2005 18:13
Geografisk sted: NÆSTVED
Kontakt:

Nej MICU, Der skal ikke gøres

20 jun 2010 23:30

Nej MICU,
Der skal ikke gøres forskel på folk, men VICTORY var nok den smukkeste svæver jeg nogensinde byggede og fløj. Beklager hvis du føler, at jeg ville gøre forskel. Blot håber jeg, at den der færdiggør denne SMUKKE svæver, virkelig gør det med følelse. Det er ikke bare et bundt krydsfiner, men fødslen af et meget smukt og velflyvende fly. Var min finmotorik bedre, så havde jeg forlængst slået til, men det er den ikke.

Med venlig hilsen Poul