Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
3DGUY
Emnestarter
Indlæg: 100
Tilmeldt: 04 mar 2010 19:03
Kontakt:

3D extremeflight 2014

11 jan 2014 19:03

Hey 3D dudes,
Har en ide til reklame for vores fantastiske stævne vi har en gang om året, skal vi evt fælles få lavet nogle stickers eller trøjer/tshirst så vi kan reklamere når vi er til forskellige stævner ??
F.eks. Så skal jeg til en del forskellige stævner i år og lave opvisning med den store extra, så kunne det være fedt at have det med/på til stævnerne.

Hvad siger i til det 3D Extreme Flight
 
Brugeravatar
joenella
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Hvornår afholder I det stævne?

11 jan 2014 21:10

Hvornår afholder I det stævne?
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Brugeravatar
black_117
Indlæg: 3573
Tilmeldt: 17 maj 2008 10:05
Kontakt:

Spørg Tommy eller Thomas om

11 jan 2014 21:16

Spørg Tommy eller Thomas om hvornår det bliver. Det er dem der står for det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Martin Black
20 87 85 22
black_117 (a) youmail.dk

Danmarks nye hobbyhandler
 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

Hey allesammen, det er lige

13 jan 2014 11:10

Hey allesammen, det er lige blevet besluttet kl 08 i morges at 3D Xtreme flight 2014 bliver den første weekend i juli måned (Der kommer også en plakat i år)
Stævnet vil blive afholdt i Esbjerg modelflyveklub i år.

Men tilbage til Felix's spørgsmål, Thomas og jeg har også snakket meget om det med både klistermærker (til fly), Tshirts, caps osv.
Problemet er bare lidt at vi ikke rigtig aner hvor mange der er interesseret i den slaks, for vi kan få det lavet (når vi finder nogen der kan).. problemet er bare at det ville koste os mange penge hvis vi får lavet 20tshirts og 20klistermærker hvis der kun kan blive solgt 3.. det er der jo aldrig nogen garanti for.. men hvis der er nogen der har en ide til det, så host op med det! :-D
3D Biaches!!!!!!!!!!!

Tommy Nielsen
 
Brugeravatar
joenella
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Bliver der kåret en vinder

13 jan 2014 12:37

Bliver der kåret en vinder ? Altså bliver der foretaget en bedømmelse af dommere eller er det bare sådan lidt - det var dælme flot :)
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

Bliver der kåret en vinder

13 jan 2014 13:25

Bliver der kåret en vinder ? Altså bliver der foretaget en bedømmelse af dommere eller er det bare sådan lidt - det var dælme flot :)


Altså hvis du syntes, kan vi da godt lave en 3D battle ;-)

Men det er kun et stævne hvor vi hykker, flyver noget fedt flyvning og prøver at hjælpe folk videre med at få mere gang i 3D i danmark.
der kommer også til at være to mini kurser i løbet af lørdagen, et for begyndere og et for øvede kunstflyve piloter.
ikke sikkert endnu, men hvis vi lige kan finde ud af noget med lærer elev kabel, så kan man prøve min Extra 60'' EXP
3D Biaches!!!!!!!!!!!



Tommy Nielsen
 
Brugeravatar
boie
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 03 maj 2004 12:10
Geografisk sted: Hirtshals/ Danmark
Kontakt:

Hvis I skulle vælge at

13 jan 2014 14:03

Hvis I skulle vælge at ligge et konkurrencemoment ind, kunne I jo skule lidt til reglerne for IMAC freestyle. I grove træk består det af et 4 minutters program efter eget valg understøttet af musik.

Uden at ligge hovedet på blokken ville jeg tro at I kunne låne IMAC Danmarks musikanlæg.
 
Brugeravatar
3DGUY
Emnestarter
Indlæg: 100
Tilmeldt: 04 mar 2010 19:03
Kontakt:

Altså jeg syntes det ville

13 jan 2014 14:41

Altså jeg syntes det ville være ret nice at jeg i hvert fald kunne have en thirt på til alle de stævner jeg skal til og evt så har jeg snakket med nogle flere piloter fra Tyskland af som gerne vil være med til at støtte op og komme og vise deres evner til 3d extreme flight så jeg tror nemt vi bliver flere i klubben.
 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

Hvis I skulle vælge at

13 jan 2014 14:45

Hvis I skulle vælge at ligge et konkurrencemoment ind, kunne I jo skule lidt til reglerne for IMAC freestyle. I grove træk består det af et 4 minutters program efter eget valg understøttet af musik.

Uden at ligge hovedet på blokken ville jeg tro at I kunne låne IMAC Danmarks musikanlæg.


Jeg tror at vi skulle tage reglerne fra XFC/EXFC/FXFC i stedet fordi det er det er mere orienteret på ren 3D flyvning.
men det er heller ikke en konkurrence, fordi dether er lavet for at bringe landets 3D piloter og interesserede sammen. og vi er lidt bange for at folk ikke kommer hvis vi sætter en konkurrence igang, for så kan det godt virke en smule intimiderende for nye/ikke så øvede piloter, og det er slet ikke det det handler om. men hvis der er nogen der gerne vil lave et eller andet kan vi godt lave et kort indslag i programmet. men 3D Xtreme flight er ikke lavet for konkurrence, eller for at komme og vise sit fede grej frem, det er kun hykke/sjov og snak, hjælp, inspiration, og endnu en gang GOD STÆMNING
Men når vi bliver nogle flere i Danmark som flyver 3D, så kunne det klart være fedt at starte et DM i extrem flyvning (DXFC) Danmark er ikke klar endnu, er jeg bange for.
3D Biaches!!!!!!!!!!!



Tommy Nielsen
 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

Altså jeg syntes det ville

13 jan 2014 14:52

Altså jeg syntes det ville være ret nice at jeg i hvert fald kunne have en thirt på til alle de stævner jeg skal til og evt så har jeg snakket med nogle flere piloter fra Tyskland af som gerne vil være med til at støtte op og komme og vise deres evner til 3d extreme flight så jeg tror nemt vi bliver flere i klubben.


Jammen det lyder sku godt Felix :) jeg snakker lige med Thomas, og så vender jeg tilbage. hvor mange tror du der vil med fra tyskland i år?
Jeg ved at Gunter og Jørn kommer
3D Biaches!!!!!!!!!!!



Tommy Nielsen