Alle danske modelpiloters forum

 
Michael Jensen
Emnestarter
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Hjælp til at hente en flot TC Piper super cup

08 aug 2018 17:51

Jeg står i en vanskelig situation hvor jeg har købt mig nok verdens flotteste scala Piper super cup med en 60 ccm firetakter motor og en Piper super cup fra TC.
Det er en ældre mand som har brugt 2 år om at bygge den og har købt den.
Men jeg skal hente den i Frankfurt på lørdag og kan ikke holde til at køre derned og hjem igen.
Derfor vil jeg spørge om en kunne tænke sig at hjælpe med at skifte med at køre en tur til Frankfurt og jeg betaler fir hele turen og hjem igen til Jylland og vi kan kære ind og handle ved grænsekiosken og giver gerne mad for hjælpen.
Men ville være super og køre nok allerede tidlig morgen afsted.
Og skal hejst være fra Silkeborg og ned mod Jylland hvor jeg vil samle en op.
Måske det var en som stod i samme situation og skulle have noget med på vejen derned.
Skriv en pm hvis nogen kunne tænke sig, og du skal selvfølgelig have kørekort og et pas med.
 
Michael Jensen
Emnestarter
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Re: Hjælp til at hente en flot TC Piper super cup

08 aug 2018 17:54

Michael Jensen skrev:
Jeg står i en vanskelig situation hvor jeg har købt mig nok verdens flotteste scala Piper super cup med en 60 ccm firetakter motor og en Piper super cup fra TC.
Det er en ældre mand som har brugt 2 år om at bygge den og har købt den.
Men jeg skal hente den i Frankfurt på lørdag og kan ikke holde til at køre derned og hjem igen.
Derfor vil jeg spørge om en kunne tænke sig at hjælpe med at skifte med at køre en tur til Frankfurt og jeg betaler for hele turen og hjem igen til Jylland og vi kan køre ind og handle ved grænsekiosken og giver gerne mad for hjælpen.
Men ville være super og køre nok allerede tidlig morgen afsted lørdag.
Og skal helst være fra Silkeborg og ned mod Jylland hvor jeg vil samle en op.
Måske det var en som stod i samme situation og skulle have noget med på vejen derned.
Skriv en pm hvis nogen kunne tænke sig, og du skal selvfølgelig have kørekort og et pas med.

Turen skal som sagt allerede køres lørdag morgen eller fredag aften i denne uge.
 
tommyt
Indlæg: 224
Tilmeldt: 21 feb 2003 11:19
Kontakt:

Re: Hjælp til at hente en flot TC Piper super cup

08 aug 2018 19:26

Michael Jensen skrev:
Michael Jensen skrev:
Jeg står i en vanskelig situation hvor jeg har købt mig nok verdens flotteste scala Piper super cup med en 60 ccm firetakter motor og en Piper super cup fra TC.
Det er en ældre mand som har brugt 2 år om at bygge den og har købt den.
Men jeg skal hente den i Frankfurt på lørdag og kan ikke holde til at køre derned og hjem igen.
Derfor vil jeg spørge om en kunne tænke sig at hjælpe med at skifte med at køre en tur til Frankfurt og jeg betaler for hele turen og hjem igen til Jylland og vi kan køre ind og handle ved grænsekiosken og giver gerne mad for hjælpen.
Men ville være super og køre nok allerede tidlig morgen afsted lørdag.
Og skal helst være fra Silkeborg og ned mod Jylland hvor jeg vil samle en op.
Måske det var en som stod i samme situation og skulle have noget med på vejen derned.
Skriv en pm hvis nogen kunne tænke sig, og du skal selvfølgelig have kørekort og et pas med.

Turen skal som sagt allerede køres lørdag morgen eller fredag aften i denne uge.


you got PM
vh
tommy
 
Michael Jensen
Emnestarter
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Re: Hjælp til at hente en flot TC Piper super cup

09 aug 2018 17:03

Så har jeg fået en med på turen. Super godt og bliver fedt at få den hjem til DK.