Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
SilverDK
Indlæg: 426
Tilmeldt: 08 aug 2012 22:23
Geografisk sted: Holstebro
Kontakt:

begynd nu ikke på det

13 okt 2014 10:23

begynd nu ikke på det ævleri igen, det har været diskuteret flere 100 gange herinde nu
micu:)


Er hermed slettet!!
 
mattail
Indlæg: 67
Tilmeldt: 10 nov 2014 20:00
Kontakt:

Hej ko_skater Hvad endte du med

14 sep 2015 21:04

Hej ko_skater

Hvad endte du med at købe som indendørsflyver? Står i samme situation.
 
Jan Rindahl
Indlæg: 91
Tilmeldt: 09 jan 2014 20:24
Kontakt:

Hejsa Jeg har 2stk clean cut

14 sep 2015 21:24

Hejsa

Jeg har 2stk clean cut til salg( flyveklar inkl motor/regulator og servoer ) kr 200 pr/stk

HAr også en højvænget epp-model (meget godmodig, men kan også flyve stærkt, loope etc) inkl motor, regulator og servoer. Kr 200

Billeder og mere info kan sendes pr SMS tlf 40294259.
Modellerne kan afhentes/ses i Odense.
 
Brugeravatar
kedde kræn
Indlæg: 1724
Tilmeldt: 14 feb 2006 16:04
Kontakt:

Mattail: Kig på Niels Eriks

22 sep 2015 14:19

Mattail: Kig på Niels Eriks link til Nutball'en - du får ikke bedre begyndermodel til indendørs; Nem at bygge, robust, max areal ifht størrelse=lav planbelastning, kun 2 servoer, billig......og let at lære at flyve. Og så er den tilmed ret sjov at flyve med.


Clean Cut'en er også rigtig fin og opfylder mange af samme kriterier, men kræng/højderor(elevons) giver så i min erfaring dels typisk en lidt mere tvunget "aktiv" flyvestil end højde/sideror løsningen på Nutball'en - smagssag. Og så kræver den minimum en sender der kan håndtere elevons eller en løs mixer i modellen. Er så typisk ikke det store problem i vore dage.
Mvh Christian, Sønderborg MFK

Basic Flying Rules:
Try to stay in the middle of the air. Do not go near the edges of it.
The edges of the air can be recognized by the appearance of ground, buildings, sea, trees and interstellar space. It is much more difficult to fly there.
 
mattail
Indlæg: 67
Tilmeldt: 10 nov 2014 20:00
Kontakt:

Jeg endte med at købe

29 sep 2015 10:24

Jeg endte med at købe en Hobbyzone Sport cub S som jeg er rigtig glade for. Den flyver som en drøm, derudover bliver man let udfordret når man slår over på intermediate eller expert så kan den lave sjov. :-)