Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Grenholdt
Emnestarter
Indlæg: 96
Tilmeldt: 04 jun 2009 15:17
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Bruger og Billeder

09 nov 2016 17:00

Nu har jeg klaget over det 2 gange, men jeg kan ikke skrive i alle fora, men administratorene er tilsyneladende ligeglade.
Men mit spørgsmål er:
HVOR ER ALLE BILLEDER I FORUM FRA FØR MAN PRØVEDE OPDATERING ????
 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Hej Grenholdt. Du kan kun skrive

09 nov 2016 18:30

Hej Grenholdt.

Du kan kun skrive i den "åbne" del af forum. En del af forum er forbeholdt medlemmer af MDK. Den del kan du kun læse i.
Er du medlem af MDK skal du registrere dit forumbrugernavn i MDK'S database for at få adgang til medlemsdelen.

Dette blev effektueret for mere end et år siden og proceduren beskrevet i MFN.

Billederne kan jeg ikke svare på. Mon ikke de dukker op igen.

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Brugeravatar
Grenholdt
Emnestarter
Indlæg: 96
Tilmeldt: 04 jun 2009 15:17
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Er medlem med nr 7923

10 nov 2016 09:07

Er medlem med nr 7923 og er også registreret i Databasen med brugernavn og alm. navn, - men det virker tilsyneladende ikke rigtig??
 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Hej. Et eller andet stemmer ikke.

10 nov 2016 11:50

Hej.

Et eller andet stemmer ikke. For er du registreret rigtigt i databasen, skal der stå "Medlem af modelflyvning Danmark" under dit brugerbillede. Og det gør der jo ikke :-)
Hvis du først har registreret dig fornylig, går der et par dage. Sekretariatet skal samkøre de to medlemsdatabaser og det gør de kun en gang i mellem.

Ved ikke hvornår de har gjort det sidst, eller om de venter til forum er blevet migreret til ny platform.

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Brugeravatar
Prins Valentin
Indlæg: 2941
Tilmeldt: 03 jun 2006 11:01
Geografisk sted: Kolding
Kontakt:

Hej. Et eller andet stemmer ikke.

10 nov 2016 13:55

Hej.

Et eller andet stemmer ikke. For er du registreret rigtigt i databasen, skal der stå "Medlem af modelflyvning Danmark" under dit brugerbillede. Og det gør der jo ikke :-)
Hvis du først har registreret dig fornylig, går der et par dage. Sekretariatet skal samkøre de to medlemsdatabaser og det gør de kun en gang i mellem.

Ved ikke hvornår de har gjort det sidst, eller om de venter til forum er blevet migreret til ny platform.

Ruben


Der står da heller ikke noget under dit billede Ruben ?..eller jo, Moderator. Faktisk står der intet under nogens billeder i de tråde der kører lige nu
OY 6083
Kontakt mig på : boxofspace@gmail.com
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

No Title

10 nov 2016 14:50

<...> Faktisk står der intet under nogens billeder i de tråde der kører lige nu

Ikke forstået, se under dit eget profilbillede... (Og denne tråd er kun 3 dage gammel.)

Må give TS ret: Hamrende irriterende at billederne før "migrationen" mangler - tænk på salgstråde ex!