Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: artikler i forum til debat?

18 maj 2017 11:30

Selvom ideen er god så er det jo ikke sikkert at man vil lægge kræfter i ideen.

Der skal smedes mens jernet er varmt
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
pbm77
Indlæg: 891
Tilmeldt: 06 nov 2005 21:12
Kontakt:

Re: artikler i forum til debat?

18 maj 2017 12:10

Det er og har vel aldrig været et problem at oprette en tråd med spørgsmål til en artikel?

Er forfatteren på forum svare han nok, hvis man opretter en tråd, ellers kan der være andre har svaret. Er han ikke på forum, ja så svarer han nok heller ikke selvom man laver noget mere ud af det!

Så, hvorfor ikke bare oprette en tråd her under Modelflyvenyt med reference til artiklen og stille spørgsmålet der?
Peter Madsen
 
Brugeravatar
tempo
Indlæg: 249
Tilmeldt: 24 jun 2015 19:42
Kontakt:

Re: artikler i forum til debat?

18 maj 2017 12:14

MrFox skrev:
Selvom ideen er god så er det jo ikke sikkert at man vil lægge kræfter i ideen.

Der skal smedes mens jernet er varmt

Suk... 
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: artikler i forum til debat?

18 maj 2017 12:34

pbm77 skrev:
Det er og har vel aldrig været et problem at oprette en tråd med spørgsmål til en artikel?

Er forfatteren på forum svare han nok, hvis man opretter en tråd, ellers kan der være andre har svaret. Er han ikke på forum, ja så svarer han nok heller ikke selvom man laver noget mere ud af det!

Så, hvorfor ikke bare oprette en tråd her under Modelflyvenyt med reference til artiklen og stille spørgsmålet der?



Peter så forstår du ikke konceptet.

Efter udgivelse af Modelflyvenyt lægger man et referat af artiklerne på forum, dette skal ske aktivt ellers sker der ikke noget.
om forfatteren svare eller andre kommer med indput er nu ikke så vigtig.

Det skal gøres synligt, ellers sker der ingenting.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
Gibson
Indlæg: 242
Tilmeldt: 13 maj 2003 20:32
Kontakt:

Re: artikler i forum til debat?

13 jun 2017 10:49

Hej med jer.

Ideen er grundlæggende fin - selvom den kommer fra en af mine store kritikere :D
MEN alt ting tager tid. Og det er jo i virkeligheden det som alle gode ideer ender ud i - nogen skal gøre det.
Jeg selv bruger adskillige måneder når jeg fabrikerer byggeartikler og tegninger - Jeg bruger også meget tid på vores hjemmesiden, så hvis jeg skal være katalysator på adskillige forum tråde, kan det godt være at dampen går at den gamle.
Modelflyvenyt søger faktisk flere redaktører til at løfte bladet til nye højder, så hvorfor ikke en "forum-redaktør-tovholder" som kan drive disse tråde i modelflyvenyt regi ?
Jeg er sikker på at vi kan finde en plads på redaktionen til endnu en ildsjæl.
redaktørernes emails er offentlige, og vi svarer også på dem. Hvis artiklen skulle stamme fra en skribent som ikke er offentlig kan vi sikkert godt etablere kontakten.

Så kom frisk :D
Med venlig hilsen
Modelflyvenyt balsagrenredaktør
Michael Gibson