Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
mikkel frederiksen
Indlæg: 1356
Tilmeldt: 12 sep 2007 20:34
Kontakt:

Hvis man nu skal brokke

05 dec 2013 11:35

Hvis man nu skal brokke sig over vores (synes jeg) flotte medlemsblad, så kan man også lige medtage alle de stavefejl i artiklerne. Prøv at læse den om troldmandens værksted, den er proppet med stavefjel!!:)
Smeden
Når folk omkommer ved ulykker inden for luftfarten,skyldes det ofte ufrivillige lodrette bevægelser mod jorden.
 
Brugeravatar
kedde kræn
Indlæg: 1724
Tilmeldt: 14 feb 2006 16:04
Kontakt:

..... stavefjel!!:) Jo, den er go'.......:rolleyes::D Mjoeh,

05 dec 2013 12:05

..... stavefjel!!:)

Jo, den er go'.......:rolleyes::D

Mjoeh, måske.........men på den anden side er såvel "journalisterne" som redaktørerne frivillige uden andre særlige forudsætninger end deres viden om grenene og viljen til at støtte det gode formål, der blot hver især forsøger at gøre det bedste de nu kan med den mængde af deres hårdt sammenskrabede fritid, de nu er i stand til at sætte over styr. Og selvom der da helt sikkert sniger sig et par stavebøffer ind hist og her, har jeg da til dato heller ikke oplevet at det reelt er gået ud over læsbarheden.

Nu vi er ved det, en stor tak til samtlige involverede frivillige i skabelsen af vores allesammens foreningsblad - jeg synes i gør et fortrinligt stykke arbejde.
Mvh Christian, Sønderborg MFK

Basic Flying Rules:
Try to stay in the middle of the air. Do not go near the edges of it.
The edges of the air can be recognized by the appearance of ground, buildings, sea, trees and interstellar space. It is much more difficult to fly there.
 
Brugeravatar
Allan Feld
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 29 okt 2001 21:28
Geografisk sted: Aarhus, DK
Kontakt:

Godt at få luftet lidt

05 dec 2013 12:28

Godt at få luftet lidt fordomme, men jeg kan fortælle at Steen Hartmann har haft adskillige trykkerier i gang gennem årene.
Der er ingen vaner eller venner der bliver plejet der, og Steen giver ikke ved dørerne.

Så jeg siger som Regner, Thomas Bindslev, tag endelig kontakt med Steen og send et tilbud.
Der er intet der binder os til vores nuværende trykkeri (ud over måske et opsigelsesvarsel), så kan du gøre det bedre, til en sammenlignelig pris, er vi bestemt interesseret i at se et tilbud.
mvh. Allan Feld



Medlem af AMC, Nuserne, Aviator og Lindtorp
 
psindrup
Indlæg: 4152
Tilmeldt: 25 nov 2007 12:29
Kontakt:

Jeg melder mig gerne som

05 dec 2013 12:29

Jeg melder mig gerne som korrekturlæser, for jeg syntes også at der er alt for mange grammatik- og stavefejl.

Peter
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."
 
Brugeravatar
Allan Feld
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 29 okt 2001 21:28
Geografisk sted: Aarhus, DK
Kontakt:

Angående papir og PDF eller

05 dec 2013 12:46

Angående papir og PDF eller kun PDF så er det et spørgsmål som altid er til overvejelse.

Bestyrelsen vil ikke bringe et forslag om rent elektronisk blad på Repræsentantskabs mødet i overskuelig fremtid.
Et rent elektronisk blad vil givetvis blive en realitet i løbet af en årrække. Men vi mener ikke at det skal være endnu.

Til gengæld kan enhver fremsætte forslaget til behandling på det kommende repræsentantskabsmøde.
Så vi kan få en debat og en afstemning, som vi i givet fald kan agere på.

Den afstemning Fox lavede her på Forum viser at knap 40% af Forums aktive brugere er tilhænger af bladet i ren PDF.
Men jeg tror yderligere, at de mange medlemmer, der ikke bruger Forum, og som måske er lidt mindre elektroniske, vil ønske at beholde papirudgaven.

Men fremsæt gerne forslag om papirløst Modelflyvenyt til rep-mødet. Måske tror jeg forkert.
mvh. Allan Feld



Medlem af AMC, Nuserne, Aviator og Lindtorp
 
Tom Pedersen
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 27 sep 2005 13:03
Kontakt:

Bladet er rigtig godt ,

05 dec 2013 13:31

Bladet er rigtig godt , ja ok man kan ikke læse hvad der står i diagrammerne , men alt det andet fejler ikke noget og de fantastiske artikler og billeder er skønne at læse hver gang , så´også en tak herfra til redaktørerne og andre der bidrager til at vi får et blad hver anden måned .
man skal ikke trykke andre ned for selv at komme højere op på stigen.
Respekt kan man ikke kræve , det skal man gøre sig fortjent til .
 
Brugeravatar
Polle
Indlæg: 1968
Tilmeldt: 03 apr 2002 01:16
Kontakt:

Jeg melder mig gerne som

05 dec 2013 16:07

Jeg melder mig gerne som korrekturlæser, for jeg syntes også at der er alt for mange grammatik- og stavefejl.

Peter

Ps. "syntes" er datid.
Undskyld, men den lå altså lige til højrebenet:D
Venlig hilsen
Poul Offersen
26162649
-------------
Sponseret af
"
 
Brugeravatar
Allan Feld
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 29 okt 2001 21:28
Geografisk sted: Aarhus, DK
Kontakt:

Jo-jo; men nu synes Peter

05 dec 2013 19:29

Jo-jo; men nu synes Peter det ikke mere.
mvh. Allan Feld



Medlem af AMC, Nuserne, Aviator og Lindtorp
 
Brugeravatar
ThomasBindslev
Indlæg: 60
Tilmeldt: 18 jul 2011 22:30
Kontakt:

Hej Thomas Du kan kontakte

05 dec 2013 19:44

Hej Thomas

Du kan kontakte Steen Hartmann på Tlf.62 24 12 55


Mange tak for oplysningen Regnar, vil blive noget af det første jeg foretager mig i næste uge ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Brugeravatar
Regnar Petersen
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13 nov 2001 22:20
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Mange tak for oplysningen Regnar,

05 dec 2013 20:52

Mange tak for oplysningen Regnar, vil blive noget af det første jeg foretager mig i næste uge ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fint Thomas,

Hvis du får jobbet, får du da noget ud af din hobby :)
M.v.h. Regnar

"Vær nidkær med hvad du skriver, men storsindet med hvad du accepterer!"