Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Jeg vil gerne henvise til

24 okt 2014 15:47

Jeg vil gerne henvise til dette indlæg i denne tråd:
her

Den siger faktisk det modsatte af dit postulat ovenfor. Også fra en person, der har forsket (= opsøgt fakta og konklusioner) fra koncerner større end Aller.
Tankevækkende?

Ja, det mener jeg!

Jeg er meget glad for det skrevne medie. Jeg taber personligt hurtigt interessen for et Online magasin. Det er simpelt hen for dårligt at læse i, i min optik. Måske fordi jeg ikke er så god til at "læse" billeder, men foretrækker tekst!?
Stik mig der imod 1200 sider af et stof, roman, faglitteratur etc., som interessere mig, så er jeg tabt i et par dage...

Læg venligst mærke til at det er min personlige holdning.

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1706
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Der er masser derude Tag alle

24 okt 2014 15:52

Der er masser derude

Tag alle dagbladene magasiner o.s.v.

BT.dk
Ekstrabladet.dk
Politikken.dk

Billed-Bladet.dk

Ja jeg kunne blive ved, de ved godt at fremtiden ligger i online mediet.

Den daværende direktør for Aller koncernen Betina Aller udtalte på et tidspunkt

" det er kun et spørgsmål om tid, så vil alt foregå på de elektroniske medier"

Jeg tror hun har ret.


Det jeg gerne vil se eksempler på, er online "blade" for en forening som fx. MEN med et "onlineblad" med de features du beskriver. Sådan et eksempel bør vel også kunne dokumenter påstanden om de storbetalende annoncører? Jeg synes måske ikke at man kan sammenligne MFN med BT og Ekstrabladet.dk og andre dagblade/aviser?

Man kan citere kendte og rige mennesker for meget, også uden at det nødvendigvis bliver klogt. Bill Gates sagde også engang noget om at" 540 kb ram er nok for enhver" ;-)
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Hans
Indlæg: 3154
Tilmeldt: 29 okt 2001 10:11
Kontakt:

Der blev efterlyst en forening

24 okt 2014 16:57

Der blev efterlyst en forening som var gået helt elektronisk, og det er De Danske Skytteforeninger.
her
Der var tidligere et medlemsblad "Skytten" som blev udsendt til alle medlemmer af DDS. Det lå altid fremme i klubberne, og blev gennemtygget på kryds og tværs, og artiklerne blev diskuteret.
Nu får vi et nyhedsbrev, hvis man er tilmeldt, her er det sidste:
her
Det kommer tit, men der er ikke nogen der snakker om det. Der bliver ikke diskuteret tiltag, stævner, kurser m.m. på samme måde mere. De unge i klubberne sidder ikke sammen og kigger i bladene, og snakker om hvad de skal deltage i.
Kort sagt er det ikke nogen succes. Måske økonomisk, men ikke på det informative- og sociale plan.
 
nielserik
Indlæg: 3712
Tilmeldt: 15 sep 2010 20:54
Kontakt:

Der blev efterlyst en forening

24 okt 2014 17:30

Der blev efterlyst en forening som var gået helt elektronisk, og det er De Danske Skytteforeninger.
her
Der var tidligere et medlemsblad "Skytten" som blev udsendt til alle medlemmer af DDS. Det lå altid fremme i klubberne, og blev gennemtygget på kryds og tværs, og artiklerne blev diskuteret.
Nu får vi et nyhedsbrev, hvis man er tilmeldt, her er det sidste:
her
Det kommer tit, men der er ikke nogen der snakker om det. Der bliver ikke diskuteret tiltag, stævner, kurser m.m. på samme måde mere. De unge i klubberne sidder ikke sammen og kigger i bladene, og snakker om hvad de skal deltage i.
Kort sagt er det ikke nogen succes. Måske økonomisk, men ikke på det informative- og sociale plan.


Næ Det virker heller ikke som noget jeg ville bruge min tid på!
Og jeg har heller ikke planer om at købe en tablet eller bærbar pc-Så jeg ville kun kunne læse et elektronisk blad inden på mit kontor.
Hvilket nok ville resulter i at jeg hverken ville læse eller skrive i et sådant elektronisk blad. Men når først fox har fået sin vilje, og afskaffet det "rigtige" blad-Så går der næppe lang tid før det elektroniske blad lukker, da der ikke er nogen grund til at skrive artikler til det-Man kan bare lægge et link herind-Så kan folk læse om diverse modelflyve tiltag herinde-Og så har vi intet at bruge et elektronisk blad til:(
FPV pilot :D