Alle danske modelpiloters forum

 
OY4658
Indlæg: 638
Tilmeldt: 20 jan 2017 22:21
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

03 maj 2017 12:26

Hvis de har problemer med systemomstilling eller lignende kan de jo blot melde det ud på deres hjemmeside. DEN fungerer tilsyneladende.
Stig
Mørkøv
Holbæk Modelflyveklub, Knabstrup
 
KOK67
Indlæg: 32
Tilmeldt: 11 jan 2017 12:13
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

13 maj 2017 14:47

Har bestilt nogle småting(som var på lager) hos Staufenbiel/Horizon Hobby for ca 1 1/2 måneder siden, skriver til dem efter 1 måned høre ikke noget men 2 dage efter,  trækker de beløbet for varene, har nu ventet 14 dage og der er stadigvæk ikke kommet noget, skrev til dem igen , stadigvæk intet svar, skal nok satse på der ikke kommer noget, DÅRLIG service :(  :(  :(
Mvh. Kjeld
 
Brugeravatar
LOLK'S
Indlæg: 492
Tilmeldt: 04 jul 2011 21:48
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

16 maj 2017 11:39

Jeg lavede en lille prøvebestilling hos dem den 2.maj
6.maj landede mine vare i den lokale brugs...
Jeg fik ingen mails om den var på vej og på min konto er bestillingen ikke registreret som afsendt.
Det bedste er jo så at de ikke har trukket pengene hos mig, endnu... :)
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

16 maj 2017 17:31

Jeg har selv været nede og hentet min Exalibur hos dem, og kan lige så godt sige at hvor er det træls at de sælger ud af deres varer i huset. Det står næsten tomt, og de har som sagt store problemer med at tackler reklamationer og besvare mails osv osv. Hvis man ringer til deres hovednummer sker der ikke noget ud over at der kommer en venlig telefonstemme i 5 forskellige sprog og derefter ingenting. De har sagt at det bliver nok bedre i fremtiden, men kunne godt mærke på,medarbejde nede i forretningen at de ikke forventer at det vil holde i fremtiden. Men som sagt de har store udfordringer med deres kunder og det kan man også læses inde på de tyske forums og Facebook desværre, men det har vi jo også set det samme gældende i Danmark med opkøb hvordan det går i fremtiden. Men man skal nok måske ikke kun se det negative i det, men tror nok at det ender i et dødstød for Staufenbiel i fremtiden som jo hedder i dag Horizon. Hobby.
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

17 maj 2017 19:16

Så ser det ud til at Schweighofer har opkøbt hele lageret af Staufenbiels produkter som de havde før.
Jeg tror ikke på at det vil gå for Staufenbiel i fremtiden med kun at handle med Horizon Hobby produkter, men man kan sige at det må alligevel have været nogle gode produkter de har haft til salg, som man Jannie særlig deres svævefly ser ud til at det har været en bestseller. Spændende hvor meget de for solgt af deres produkter hos Schweighofer.
 
OY4658
Indlæg: 638
Tilmeldt: 20 jan 2017 22:21
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

20 maj 2017 15:48

Jeg har nu efter snart 1 måned stadig intet hørt vedr min reklamation og min senere ordre som der er trukket penge for.
Stig
Mørkøv
Holbæk Modelflyveklub, Knabstrup
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Staufenbiel/Horizon

08 jun 2017 22:40

Jeg var noget betænkelig ved at bestille 8 Dymond-servoer fra Horizon (tidl. Staufenbiel) efter at have læst lidt med i denne tråd...

Men må sige at jeg i dag blev gladeligt overrasket: To arbejdsdage fra bestilling til levering! Foruden gratis fragt med DPD - was wollen wir mehr??? :D
Vedhæftede filer
horizon.jpg
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

09 jun 2017 18:44

Stig er din reklamation ved Schweighofer eller Staufenbiel. Kan godt forstå hvis det er ved Schweighofer. Prøv bare at gå ind på deres Facebook grupper og se hvor mange som har problemer med at få reklamationer ført igennem hos dem.
Har aldrig haft problemer hos Staufenbiel.
 
OY4658
Indlæg: 638
Tilmeldt: 20 jan 2017 22:21
Kontakt:

Re: Staufenbiel/Horizon

29 jun 2017 12:23

Har nu endelig modtaget mine varer. Efter 2mdr. Dog var der ingen faktura.
Min reklamation er der ikke sket noget med endnu.
Reklamationen er hos Staufenbiel.
Stig
Mørkøv
Holbæk Modelflyveklub, Knabstrup