Alle danske modelpiloters forum

 
mortenp
Emnestarter
Indlæg: 784
Tilmeldt: 18 mar 2009 17:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: RcHobbyWorld.dk - Hvad kan jeg gøre bedre ?

23 apr 2017 16:13

Stuff ->
Jeg har sat serveren op så den nu kender din side, det burde ikke tage mange timer før den har genkendt alle dine produkter.
Du kan følge med her:
http://www.rchobbyworld.dk/site%3adarklakerc.dk.htm

Andreas ->
Uhhhh jeg er da glad for du har mødt siden på Google, så rammer den da den rigtige målgruppe :)
Tilgængæld har jeg meget trist over at høre du ikke kunne finde rundt på den og lyn hurtigt kasserede den.....
Jeg finder den ekstremt nem at navigerer på, men måske er det fordi jeg har lavet den.

Kunne du specificere lidt hvad der er galt / mangler af information ?
Lige præcis de oplysninger er guld værd for sidens værdi....
Det er umuligt at gruppere søgeresultaterne, de bliver sorteret efter relevans i forhold til hvad du har søgt på og kan derfor vises i forskellige rækkefølge alt efter om du skriver f.eks spektrum telemetri sensor eller sensor spektrum telemetri eller spektrum sensor telemetri...... Giver det mening ?
Mvh.
Morten

Tjek www.rchobbyworld.dk
 
Andreas
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Re: RcHobbyWorld.dk - Hvad kan jeg gøre bedre ?

23 apr 2017 21:09

Hej 

Nu har jeg sidde og navigeret lidt rundt og ja efter at have lært den lidt at kende, er det blevet letter, eller også er der kommet flere ting med, fik flere hits denne gang, tideliger på ugen fik jeg kun et hits da jeg søgte på Flight Controller, denne gang fik jeg flere :D
Jeg er nok ramt lidt af, jeg forsøger at navigere som i en webshop (Radiogrej -> modtager -> hitec) og så får jeg en masse modtager fra Hitec.

tre ting her til sidst :-)
Først nu, er det gået om for mig, at "Products" i banneret ikke var en selvstændig knap, det var min første tilgang til at søge på siden  :)  

Jeg søgte på  HITEC MINIMA, for at se hvad der kom frem, hitec minima 6e, kommer frem mindst to gange med en lille ændring i overskriften, den er nok svær at løse, da det rigtige navn, først kommer i selve beskrivelsen.  

Det med flag, så man kan se hvor i verden shoppen er, er rigtigt fint at have med.

Håber du kan bruge nogle af indputtene til noget :) 

EDIT: Ahh du har svaret på noget af det, med at gruppere søgningen.. havde jeg ikke lige fanget :)
Hitec Minima 6E
Hitec Minima 6E
Hilsen
Andreas ✈
 
mortenp
Emnestarter
Indlæg: 784
Tilmeldt: 18 mar 2009 17:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: RcHobbyWorld.dk - Hvad kan jeg gøre bedre ?

06 feb 2018 21:38

Så er der lavet endnu flere opdateringer på siden.
Hvis der er forhandlere i syntes skal være med, høre jeg meget gerne forslag :)
(hyperflight.co.uk tillader ikke adgang til deres billeder og kan derfor ikke medtages i søgemaskinen)

og stadig også gerne inputs til hvad jeg kan lave anderledes / bedre.
Mvh.
Morten

Tjek www.rchobbyworld.dk
 
Brugeravatar
Futterama
Indlæg: 589
Tilmeldt: 14 jul 2004 14:19
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: RcHobbyWorld.dk - Hvad kan jeg gøre bedre ?

07 feb 2018 12:11

Jeg synes skrifttypen skriger "useriøs website" (det ligner Times New Roman) så den burde du måske ændre til noget mere web-venligt  :)
Mvh
Martin Jakobsen
Midtjysk Modelflyveklub
 
mortenp
Emnestarter
Indlæg: 784
Tilmeldt: 18 mar 2009 17:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: RcHobbyWorld.dk - Hvad kan jeg gøre bedre ?

07 feb 2018 12:30

Det har jeg overvejet kraftigt, men har ikke taget det som den første prioritet, men nu da du nævner det, skal jeg måske have kigget på det :lol:
Mvh.
Morten

Tjek www.rchobbyworld.dk