Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
sstv
Emnestarter
Indlæg: 1688
Tilmeldt: 24 maj 2004 04:37
Geografisk sted: København
Kontakt:

Hjemmesiden.

11 jan 2021 13:33

Hej.
Sikken en gang bras den nye Hjemmeside er blevet til.

Den gamle var svær at finde rundt i, men denne nye er tåbeligt udviklet !!! Intet er blevet forbedret, tværtimod.
Det er nu sådan, at det stadig er nødvendigt at vide hvor undermenuer ligger, ligesom den gamle. Intet er forbedret, men blevet endog værre.
Det er endog nu nødvendigt at vide hvor undermenuer og links ligger, for at navigerer derhen hvor man skal hen, føj for en gang skidt, som vi sikkert endog har brugt en pæn sum penge på, føj.
Med venlig hilsen,
Steen Svane.
Nordsjællands Modelflyveklub (NFK)
 
Brugeravatar
Flyvetossen
Indlæg: 2093
Tilmeldt: 01 sep 2009 19:31
Geografisk sted: Nordfalster
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

11 jan 2021 15:36

Enig.  :|
Når der ændres noget skulle det meget gerne blive til det bedre.  :cry:
Det kan man absolut ikke sige at det er sket her.  :roll:
Med venlig hilsen
Ib Jensen
Dronetegn løst og registreret 1.7.2017.
http://www.Flyvetossen.dk
"Hangar" opdateret d. 12. september 2022.
 
Ryberg
Indlæg: 212
Tilmeldt: 02 jun 2011 20:55
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

11 jan 2021 17:05

Om det er bedre eller ringere er et relativt begreb, personligt synes jeg at brugervenligheden er vigtig, og den mener jeg er forbedret på den nye side.


Sent from my iPhone using Tapatalk
T-Rex mekaniker; HEX-udvikler, Bixler, Rearbeare, Twinstar

]
 
Brugeravatar
Asger Michelsen
Indlæg: 385
Tilmeldt: 02 jan 2002 14:13
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

11 jan 2021 18:50

Den er blevet ringere og mere besværligt før den blev lavet om kunne man bruge sin telefon til at gå ind på de forskellige sider, det er næsten udmugligt nu 
Mvh. Asger Michelsen
 
PerG
Indlæg: 4
Tilmeldt: 28 okt 2020 13:07
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

05 mar 2021 15:22

Alle, der har beskæftiget sig med hjemmesider som vores, ved, at det ikke bliver perfekt i første hug.
Sidernes indhold skal justeres og der skal linkes fra det ene område videre til de næste. Det tager tid.
Og nej - det er bestemt ikke perfekt endnu, men det kan det blive. Især hvis alle vi, der bruger hjemmesiden, rapporterer tilbage, hvad der måske skal ændres.
Frem for at skrive, at det hele er dårligt, skal man hellere skrive, hvad der helt konkret er dårligt. Så har de ansvarlige mulighed for at rette, hvis kritikken er relevant.
Så skriv, hvad du f.eks. har ledt efter, men ikke har fundet. Skriv, hvad du synes er forkert, hvis du har fundet fejl. Skriv, hvad du synes er overflødigt, hvis du har fundet den slags.
Venlig hilsen, Per Grunnet
PS: Jeg er med-ansvarlig for fritflyvningsstoffet på hjemmesiden - vores nye tekster og fotos kommer på i løbet af marts måned!
 
ClausT
Indlæg: 5522
Tilmeldt: 12 feb 2002 15:11
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

06 mar 2021 00:13

PerG skrev:
Frem for at skrive, at det hele er dårligt, skal man hellere skrive, hvad der helt konkret er dårligt. Så har de ansvarlige mulighed for at rette, hvis kritikken er relevant.
Så skriv, hvad du f.eks. har ledt efter, men ikke har fundet. Skriv, hvad du synes er forkert, hvis du har fundet fejl. Skriv, hvad du synes er overflødigt, hvis du har fundet den slags.

Helt enig!
Kritik modtages med glæde når den er nogenlunde præcist formuleret, det kan man arbejde med.
Generel melding om at alt 'er noget bras' er naturligvis ok, men tilskynder det mon kræfterne bag til at klø på, næppe.....
 
Brugeravatar
Niels Hilker
Indlæg: 2018
Tilmeldt: 13 aug 2004 19:51
Geografisk sted: Oksenvad
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

06 mar 2021 21:22

Troede det var en beta version :D
Senest rettet af Niels Hilker 09 mar 2021 06:44, rettet i alt 1 gang.
 
Brugeravatar
Niels Hilker
Indlæg: 2018
Tilmeldt: 13 aug 2004 19:51
Geografisk sted: Oksenvad
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

09 mar 2021 06:44

Et indspark til hvordan jeg ser det, og tak til dem der lægger deres fritid i opgaven.
Radiostyring linker ikke til noget. Det er moderne udseende, jeg personligt foretrækker en forside der linker til referater og ikke som nu 2 referater på forsiden. Kun det nyeste er interessant. Forum er også gemt væk. Det findes under link. Ikke logisk i min verden. En eller to nyheder på forsiden, info hvem vi er, resten i en struktureret menu.
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

22 mar 2021 20:39

Feedback kan godt nok stikker fjollet af for nogle :roll:
Dejligt med den konstruktive tilgang fra andre ;)

Nå, men da jeg alligevel skulle snakke med Peter Mikkelsen om eliteudvalgets del af web samme med Benjamin, så vendte vi da også den lille del af ovenstående der var konstruktiv :D Bare fordi vi kunne .... ;) Og eliteudvalget var et langt ord og sport var kort :lol:

    Det med hvordan dropdown menuer virker på tlf, bliver der kigget på. Hvordan det bliver løst ved jeg ikke?
    Lige nu er det smart på en pc med mus, men "mindre" intuitivt med en finger på en mobil.

    Det med "radiostyring"s knappen bliver vendt md bestyrelsen/sekretariatet. Så vidt jeg husker - 7-10 år tilbage ? - så kom de 3 knapper fordi man skulle kunne se de 3 gl. unioner, der blev sammenlagt til Modelflyvning Danmark.

    forumknappen kommer op i hirakiet og bliver mere tydelig

    Vi arbejder på, at resultater også bliver vist, så man kan se hvordan det er gået til et stævne.
Så nemt er det at løse verdenssituationen, hvis man snakker med de rigtige mennesker :D
Senest rettet af Erik Dahl 23 mar 2021 15:07, rettet i alt 4 gange.
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
ClausT
Indlæg: 5522
Tilmeldt: 12 feb 2002 15:11
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

22 mar 2021 23:53

Erik Dahl skrev:
Så nemt er det at løse verdenssituationen, hvis man snakker med de rigtige mennesker :D

Tak!