Alle danske modelpiloters forum

 
Andreas
Emnestarter
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Programmering Black Widow motor ?

15 maj 2018 16:06

Hej

Nogen der kan hjælpe med, hvordan jeg får motorbremse på en Black widow 2300kv, (BW1806CCW)  der står på pakken at den har (Blheli 2300kv)
Jeg har brugt et krig på at finde en guide til hvordan jeg sætter bremse på, men uden held..
Jeg kan godt få den i programmerings mode og tror også jeg kommer til den første indstilling, men syntes ikke der sker noget, hvis jeg ændre den.. tør ikke blive ved, hvis jeg ender med at ændre noget så motoren ikke kan bruges..

Nogen der ved hvor jeg finder en grogarmerings guide ?  (stick programmering)

Jeg kan også sætte den til en flight controller, hvis man kan programener via af den ?
Hilsen
Andreas ✈
 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Programmering Black Widow motor ?

15 maj 2018 18:30

Hej Andreas.
Det er ikke motoren du skal programmere. Det kan man nemlig ikke!!!! (Ingen af dem faktisk)

Det er din regulator du skal ændre opsætningen i.
Prøv at google den i stedet. Det har du nok større held med.

I gamle dage var det typisk at bremsen kunne aktiveres under opstart af modellen. Man satte gaspinden på fuld gas, hvorefter strømmen blev tilsluttet. Regulatoren kvitterede med et antal bib og gassen blev trukket i bund med kvittering fra regulatoren.

Ved ikke om det virker i dit tilfælde.

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Andreas
Emnestarter
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Re: Programmering Black Widow motor ?

15 maj 2018 19:38

Hej Ruben

Denne motor har indbygget ESC og jeg har prøvet at lave nummeret med at starte med fuld gas og den går også i programmerings mode, men desvære ikke så let som i gamle dag med børste motore og NiCd, men tak for forslaget :-)

Ville have være godt med et programmerings kort, men ingen af dem jeg har virker her  :|
Hilsen
Andreas ✈
 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Programmering Black Widow motor ?

15 maj 2018 20:13

Hej igen.

Her er hvad jeg kan grave op:
https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... SC-BL-Heli

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Andreas
Emnestarter
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Re: Programmering Black Widow motor ?

15 maj 2018 22:06

Hej

Jeg var også selv forbi den tråd, du linker til, men tilstået, jeg magtet ikke at læse alle 17 sider igennem :-)
Hilsen
Andreas ✈
 
Andreas
Emnestarter
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Re: Programmering Black Widow motor ?

15 maj 2018 22:21

Nå så fik jeg tygget mig genne de 17 sider :-/

Det var lidt som frygtet, noget med den skal forbindes til en computer og så i BLHeli Configurator, er der en option, så man kan sætte bremse på..
Hilsen
Andreas ✈