Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
jørgen hvass
Emnestarter
Indlæg: 1079
Tilmeldt: 20 jun 2002 13:29
Geografisk sted: dragør
Kontakt:

vand/brand skadet rc-udstyr

08 jan 2014 16:10

halløj alle
efter en tagbrand slukket med vand og skum giver det en vand højde på 2,5cm da det løb over dørtrin + 3 dage med regn.

mit forsirkrings selskab vil vaske mit rc-grej med vand for sod og røgskader
de vil funktion tjekke udstyr og give mig det tilbage:confused:

jeg tør ikke flyve med mine flyver/stormodeller,med rc-grej har jo været udsat for vand/fugt :mad:
hvad gør jeg?????
kvass
 
Brugeravatar
black_117
Indlæg: 3573
Tilmeldt: 17 maj 2008 10:05
Kontakt:

halløj alle efter en tagbrand slukket

08 jan 2014 17:32

halløj alle
efter en tagbrand slukket med vand og skum giver det en vand højde på 2,5cm da det løb over dørtrin + 3 dage med regn.

mit forsirkrings selskab vil vaske mit rc-grej med vand for sod og røgskader
de vil funktion tjekke udstyr og give mig det tilbage:confused:

jeg tør ikke flyve med mine flyver/stormodeller,med rc-grej har jo været udsat for vand/fugt :mad:
hvad gør jeg?????


Du Kontakter dem og fortæller dem at de er nogle store idioter, og spørger om de giver en garanti for at alt dit udstyr virker 100 % i bag efter og om de vil skrive under på at de vil dække alle skader som udstyret måtte forsage, hvis du nu skulle falde ned med en stor model og slå en person ihjel, og det vil de sikkert ikke.

Også giver du dem lige en sang fra de varme lande, ved kontrol af stor modeller, skal kontrolanten også tjekke dit udstyr, og han godkender det helt sikkert ikke, ergo har du endu et stærkt argument, evt få en kontrolant til at skrive det på et stykke papir og send dette til forsikring.

Generalt tal godt for din sag at udstyret er komplet ubrugeligt da det er skadet.
Martin Black
20 87 85 22
black_117 (a) youmail.dk

Danmarks nye hobbyhandler
 
Lars krogh
Indlæg: 714
Tilmeldt: 28 jan 2002 08:03
Kontakt:

Jeg vil prøve at forklare

09 jan 2014 16:58

Jeg vil prøve at forklare de at det faktisk er et luftfartøj som er underlagt trafikstyrelsens regler. Og om de også ville godkende en rigtig flyver bare skulle vaskes med vand og sæbe efter en ligende situation. Og det kan forsage store skader på personer og bygninger hvis den falder mod pga. En fejl som er forsaget af de skader der er kommet ved brænden.
Men de skal som et minimum give garanti at de dækker skader som opstår hvis den skulle gå ned, og det skal være uden forbehold.
Mvh.

Lars Krogh Guldbæk.
 
Brugeravatar
joppe
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 23 jan 2010 22:41
Kontakt:

Forsikringsdækning

13 jan 2014 09:55

Forsikringsdækning

Hej Jørgen.
Jeg tør væde på, at sku de gå med til at dække udstyret, går di ind på, feks. Forum og sammenligner priser, og så kommer de op med et totalt latterligt tilbud. Som forsikringsselskaber altid gør.
Nøjagtig som hvis din 10 år gl. Bil blev skadet. Så får du kun det laveste beløb, de ka sammenligne sig til.
De pisser på kunderne.
Men krydser self. Finger for dig. ;-)
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.....
 
Brugeravatar
zik zak
Indlæg: 831
Tilmeldt: 06 aug 2003 12:54
Geografisk sted: Kbh - Denmark
Kontakt:

mit forsirkrings selskab vil vaske

01 feb 2014 15:08


mit forsirkrings selskab vil vaske mit rc-grej med vand for sod og røgskader
de vil funktion tjekke udstyr og give mig det tilbage:confused:



Vil de give en af deres medarbejdere udstyret med hjem til vask?
Eller ville de sende det til et firma der har forstand på at redde elektronik fra den slags? Er det forsent at melde det hele defekt på grund af det med sikkerheden.

Jeg vil også mene hvis de stiller garanti for udstyret virker må de også stå til ansvar når en 7kg+ model falder en i en bil eller værre, en person, men sådan er verden nok ikke.
Prøv at slå dem i hovedet med en stormodel-kontrolant der vudere alt dit udstyr værdiløst.
Som jeg husker det, arbejder kontrolanter for trafikstyrrelsen (gennem mfdk?).

Vil gerne høre hvad det ender med...
Tjek min kanal på Youtube!

André Bertelsen


F2D Combat
Først stik er altid gratis...
André B.
 
Brugeravatar
jørgen hvass
Emnestarter
Indlæg: 1079
Tilmeldt: 20 jun 2002 13:29
Geografisk sted: dragør
Kontakt:

jeg er i fuld sving

02 feb 2014 11:10

jeg er i fuld sving med et tælle sammen.
så der går noget tid.
men jeg er på et beløb nu. hvor min kone ruster på hoved ?????? og der mangler meget :confused:
kvass