Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
J. Linnebjerg
Indlæg: 2203
Tilmeldt: 25 sep 2009 13:21
Kontakt:

Aprilsnar Bording Airport

02 apr 2014 10:29

Aprilsnar Bording Airport

I går morges skrev jeg på TVmidt vests side.( Meteorit faldet ned mellem Herning og Grindsted der var billed af den og de leder efter den ) min Aprilsnar var, en kamerat og jeg kom flyvende fra Tyskland mod Herning ca. ved Nr Snede så jeg Metoriten plotte den ind på GPS så jeg ved hvor den er indenfor en radius på 10 km 5 km til hver side ville ned og finde den med en drone med kamera min kamerat har, der gik ikke lang tid før en sød dame ringede fra Tv Midt at de godt ville være med når vi tog ud at finde den hun troede fuld og fast på det, jeg lovede at ringe når vi tog derned :) mange ringede hele dagen og ville have posision men jeg sagde det var TOP HEMMELIGT :) DET ER 50 ÅR SIDEN EN METEORIT SLOG NED VED ODENSE mvh. jan@bording-airport.dk
Modelflyver af hjertet;)
 
Tom Pedersen
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 27 sep 2005 13:03
Kontakt:

gad vide hvem pokker det

02 apr 2014 11:36

gad vide hvem pokker det er du vil ha til at lede efter sten med en drone :eek:
BANDIT :D
man skal ikke trykke andre ned for selv at komme højere op på stigen.
Respekt kan man ikke kræve , det skal man gøre sig fortjent til .
 
Brugeravatar
Allan Feld
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 29 okt 2001 21:28
Geografisk sted: Aarhus, DK
Kontakt:

Steen bliver sur hvis nogen

02 apr 2014 11:59

Steen bliver sur hvis nogen leder efter ham med en drone.
mvh. Allan Feld



Medlem af AMC, Nuserne, Aviator og Lindtorp
 
Tom Pedersen
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 27 sep 2005 13:03
Kontakt:

Det gør han Allan ,

02 apr 2014 13:55

Det gør han Allan , og hvis ikke stenen er større end det de viste i lokal tv , så skal dronen ned i en meter for at få øje på den .:D
man skal ikke trykke andre ned for selv at komme højere op på stigen.
Respekt kan man ikke kræve , det skal man gøre sig fortjent til .
 
Brugeravatar
J. Linnebjerg
Indlæg: 2203
Tilmeldt: 25 sep 2009 13:21
Kontakt:

Gl. Aprilsnar Meteorit

03 apr 2014 15:26

Gl. Aprilsnar Meteorit

Torsdag d. 3/4 2014 :) nu ringede Tv Midt Vest igen en mand og ville have posion på Meteoriten jeg havde skrevet til en sød kvinde på tv midt vest d. 2/4 og undskyldt vores samtale på 20 min om Meteoriten hun har ikke fortalt at hun troede fuld og fast på jeg havde posionen, han fortalte at et hold fra Naturhistorik Museum og Niels Bor Instituttet ville komme herover og lede efter den og gerne ville have posion, jeg sagde det er top hemmeligt ikke engang FBI måtte få den :) og at han skulle gå ind og læse artiklen som jeg havde skrevet også at det var Aprilsnar han havde også sagt til det hold der skulle herover havde fået at vide at jeg havde posion. så mon der kommer nogle profesore og besøger mig HA HA mvh. jan@bording-airport.dk
Modelflyver af hjertet;)
 
Bo_Christiansen
Indlæg: 423
Tilmeldt: 12 sep 2011 05:01
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Torsdag d. 3/4 2014 :)

03 apr 2014 16:54

Torsdag d. 3/4 2014 :) nu ringede Tv Midt Vest igen en mand og ville have posion på Meteoriten jeg havde skrevet til en sød kvinde på tv midt vest d. 2/4 og undskyldt vores samtale på 20 min om Meteoriten hun har ikke fortalt at hun troede fuld og fast på jeg havde posionen, han fortalte at et hold fra Naturhistorik Museum og Niels Bor Instituttet ville komme herover og lede efter den og gerne ville have posion, jeg sagde det er top hemmeligt ikke engang FBI måtte få den :) og at han skulle gå ind og læse artiklen som jeg havde skrevet også at det var Aprilsnar han havde også sagt til det hold der skulle herover havde fået at vide at jeg havde posion. så mon der kommer nogle profesore og besøger mig HA HA mvh.


Hvis de dukker op så ringer du lige, jeg ville nødig gå glip af deres ansigtsudtryk når de finder ud af at det bare var fup....:D
OY 1628
 
Hans
Indlæg: 3154
Tilmeldt: 29 okt 2001 10:11
Kontakt:

Ja, eller Jan´s ansigt når

03 apr 2014 16:57

Ja, eller Jan´s ansigt når han får regningen for "Forgæves kørsel", Statens Takst for 10 mand og 4 biler :D :D :D