Rodribber til haleplan monteret, det kom til at kræve et par ekstra huller til magneterne.
Jeg havde, ellere rettere har nogle tyndere ø10mm magneter, men man får skubbet til en, den hiver så straks fat i en anden og et øjeblik efter de alle på vej på gulvet.
Hvis det bare var det, men naturligvis suges de ind under stålunderstellet på bordet, jeg kan mærke hvor de sidder, men få dem ud, nope.
Kulpindene fik en gang spray voks (fra forged carbon sættet), skulle lige passe at de blev limet fast.
Efter limning kom der et par små kiler i til at holde ribben lige, og så var det jo bare at fylde resten af hulrummet.
En gang letvægts filler var det oplagte, men nu havde jeg med vilje tegnet ribben på undermål, så alternativt kunne der også beklædes med balsa og slibes til.
Det lyder planlagt, men det er det ikke, her 'improviseres' løbende
Har slebet videre på kroppen, stadig en del 'flat spots', men det er som forventet.
Hele kroppen har fået en gang porefyller, dels for at få en fornemmelse for overfladen og dels for at få en bund som letvægts filler hæfter bedre til.
God Påske