Alle danske modelpiloters forum

 
mark-t
Indlæg: 334
Tilmeldt: 18 dec 2015 13:04
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Følger lige med fra sidelinjen,

27 apr 2016 09:49

Følger lige med fra sidelinjen, men ser nu at det fly du linker til, er udsolgt? De har dog en anden lidt større model til EUR212: her

Hvis ikke du er platin kunde, så er prisen højere, men så er der en buddy code du kan bruge for at opnå rabat for dette specifikke fly: her

Ger er links til andre viperjets, men tjek hvor de sendes fra, skal jo være EU/UK/HK(dog med ekstra regning fra HK): her
 
Brugeravatar
Arvid
Indlæg: 4353
Tilmeldt: 18 jan 2004 10:27
Kontakt:

Lige en lille sidebemærkning ! Vil

27 apr 2016 11:11

Lige en lille sidebemærkning !
Vil man vide/lære om EDF! så pak bilen og køre til nogen af de store Meeting's i Tyskland/Østrig
se kalender her her
Jeg kan evt. kontaktes om info hvilket jeg mener der er bedst ! og jo de taler også Engelsk dernede!

Kombitur med fam. meeting og et par dage med ferie/udflugter i området eraltid noget der kan lokke :D
Mvh.
Arvid
 
Brugeravatar
Tem Laursen
Emnestarter
Indlæg: 739
Tilmeldt: 31 okt 2010 23:21
Kontakt:

Følger lige med fra sidelinjen,

27 apr 2016 11:58

Følger lige med fra sidelinjen, men ser nu at det fly du linker til, er udsolgt? De har dog en anden lidt større model til EUR212: her

Hvis ikke du er platin kunde, så er prisen højere, men så er der en buddy code du kan bruge for at opnå rabat for dette specifikke fly: her

Ger er links til andre viperjets, men tjek hvor de sendes fra, skal jo være EU/UK/HK(dog med ekstra regning fra HK): her



Jeg er platin kunde :)

Tak for dine links, men den gule (70mm EDF) kommer nok på lager igen..! Jeg vil gerne holde mig til 70mm EDF da jeg har alt grejet, skal jeg op i 90mm EDF skal jeg til at købe alt..!
 
Brugeravatar
Tem Laursen
Emnestarter
Indlæg: 739
Tilmeldt: 31 okt 2010 23:21
Kontakt:

Lige en lille sidebemærkning ! Vil

27 apr 2016 12:00

Lige en lille sidebemærkning !
Vil man vide/lære om EDF! så pak bilen og køre til nogen af de store Meeting's i Tyskland/Østrig
se kalender her her
Jeg kan evt. kontaktes om info hvilket jeg mener der er bedst ! og jo de taler også Engelsk dernede!

Kombitur med fam. meeting og et par dage med ferie/udflugter i området eraltid noget der kan lokke :D


Prøver lige at høre min flyve makker om det kunne friste med sådan en tur... Det kunne helt sikker være en go oplevelse..! :)
 
khall
Indlæg: 60
Tilmeldt: 07 nov 2001 15:47
Kontakt:

Hej kan godt se den

21 aug 2016 08:43

Hej kan godt se den er lidt gammel den tråd her
Jeg har en viperjet fra hobbyking den er ok i kvaliteten men skal lige kigge den efter ikke alt var limet godt nok og så hade min 2 transportskader
Skrev til hobbyking og fik små 300 kr tilbage så alt i alt et fint fly til prisen
 
Brugeravatar
Tem Laursen
Emnestarter
Indlæg: 739
Tilmeldt: 31 okt 2010 23:21
Kontakt:

Hej kan godt se den

21 aug 2016 11:04

Hej kan godt se den er lidt gammel den tråd her
Jeg har en viperjet fra hobbyking den er ok i kvaliteten men skal lige kigge den efter ikke alt var limet godt nok og så hade min 2 transportskader
Skrev til hobbyking og fik små 300 kr tilbage så alt i alt et fint fly til prisen



Bedre sent end aldrig :)

Tak for info...