Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Calmato kid
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 04 okt 2007 11:01
Kontakt:

Nu er det så ikke

28 jul 2015 16:38

Nu er det så ikke en joke og Thomas kender godt reglerne, hvilket gør det hele endnu mere uheldigt. Sproget bør modereres, men fejlen er stadig på Thomas's side, ikke hos dem der påtaler det ikke bør ske. For os der bestyrer modelflyveklubber, er det et stort problem med disse offentliggørelser af farlige og ulovlige flyvninger. Vi skal forsvare vores lovlige aktiviteter mod disse, i stedet for at kunne bruge tiden på positiv oplysning. Det er næsten på et niveau hvor vi i min klub ikke længere vil reklamere for vore aktiviteter da vi risikerer en "sh*t storm" hvis nogen skulle finde på at kæde vores klub sammen med ulovlige aktiviteter som den ovenstående.
Tænk lidt over det, næste gang i mener det er for meget når folk påtaler regelbrud.



Min pointe var bare at:

Det er sådan noget her der ødelægger det for dem der følger gældende regler mhst flyvning med multirotor. Det var ikke min mening at svine nogen, men at gøre opmærksom på at ret mange ikke er klar over hvilke regler/love de er underlagt når de sættet en multirotor op. Jeg tror ikke hr og fru jensen tænker over at deres flyvning med MR, er undelagt regler fra SLV. Jeg kender selv regel junglen da jeg flyver fullsize flyver, men det er jo ikke alle der gør det.

Er du i tvivl?, er du ikke i tvivl!
 
Brugeravatar
RasmusH
Indlæg: 3851
Tilmeldt: 29 jun 2006 08:45
Kontakt:

Det har du self. ret

28 jul 2015 17:30

Det har du self. ret i Stuff :) - Men jeg har tidligere selv påtalt denne adfær som værende 'farlig' for vores hobby. Men dengang blev det af nogle set som værende anklagende og at der blev leget politimand. Er blevet 'svinet' til herinde og andre steder. Derfor er det nu lidt sjovt at kunne komme med samme 'bemærkning' da lyset først nu er gået op for andre ;)
Self. er det sagt/skrevet med et glimt i øjet...

A & H Certifikat.
A & H Kontrollant.
" Nakskov modelhelikopter klub
" ( www.nmhk.dk" )

Heli-Blog : dkhelimadness.blogspot.dk/" & facebook.com/DkHeliMadness"
 
Gæst

Droner er en plage!

28 jul 2015 18:48

Droner er en plage!
 
Brugeravatar
Crossbow
Indlæg: 319
Tilmeldt: 03 jan 2011 22:43
Kontakt:

Det er ikke "Droner" det

10 aug 2015 23:58

Det er ikke "Droner" det er galt med, det er folk det er ikke kan respektere og følge reglerne...!!!
 
Brugeravatar
Mau
Indlæg: 713
Tilmeldt: 31 aug 2004 22:40
Kontakt:

Den ligger jo på trampolinen

13 aug 2015 12:22

Den ligger jo på trampolinen :rolleyes:
 
Bent Hillerup
Indlæg: 1435
Tilmeldt: 13 nov 2004 19:49
Kontakt:

Ja gu er det uheldigt,

26 aug 2015 20:50

Ja gu er det uheldigt, men vi kender jo ikke baggrunden til hvorfor den er havnet i dette kvarter...... Er den lettet fra kvarteret, er det sku for dumt!

Mau.... Fed kommentar :)
Mvh. Bent Hillerup

Selvom man er begynder, må udstyret godt være iorden.
(Min søn er lige med til, at lave en "pratical joke"!)

NÆSTVED MODELFLYVEKLUB