Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
RasmusH
Indlæg: 3851
Tilmeldt: 29 jun 2006 08:45
Kontakt:

Lars, læs det nu ud

17 sep 2016 09:18

Lars, læs det nu ud af den sammenhæng det er skrevet i.
Mr. Fox ved jo godt hvad den umiddelbare forskel er. Det kan man se bare man står med dem i hånden!

Jeg kan godt prøve at skære det ud i andre strimler pap i stedet, hvis forvirringen også skulle være total blandt andre :

En microbeast beastx er en FBI gyro UDEN indb. Modtager, sælges under navnet beastx.
En ar7200bx er en FBL gyro MED indb. Modtager, sælges under navnet Spektrum Ar7200bx.
Lavet af samme producent.

Her hører forskellen så også op. Ellers er ALT total ens på de to FBI gyroer.

Så derfor, skulle der sidde andre derude, som mr Fox. Der har begge umiddelbare vidt forskellige systemer, og godt vide hvad den egentlige forskel er, men alligevel være i tvivl om deres egentlige funktion(er) så kommer her svaret : de er ens, det er samme gyro!!
A & H Certifikat.
A & H Kontrollant.
" Nakskov modelhelikopter klub
" ( www.nmhk.dk" )

Heli-Blog : dkhelimadness.blogspot.dk/" & facebook.com/DkHeliMadness"
 
Brugeravatar
L.S.R.
Indlæg: 683
Tilmeldt: 02 aug 2012 08:45
Kontakt:

Lars, læs det nu ud

17 sep 2016 13:25

Lars, læs det nu ud af den sammenhæng det er skrevet i.
Mr. Fox ved jo godt hvad den umiddelbare forskel er. Det kan man se bare man står med dem i hånden!

Jeg kan godt prøve at skære det ud i andre strimler pap i stedet, hvis forvirringen også skulle være total blandt andre :

En microbeast beastx er en FBI gyro UDEN indb. Modtager, sælges under navnet beastx.
En ar7200bx er en FBL gyro MED indb. Modtager, sælges under navnet Spektrum Ar7200bx.
Lavet af samme producent.

Her hører forskellen så også op. Ellers er ALT total ens på de to FBI gyroer.

Så derfor, skulle der sidde andre derude, som mr Fox. Der har begge umiddelbare vidt forskellige systemer, og godt vide hvad den egentlige forskel er, men alligevel være i tvivl om deres egentlige funktion(er) så kommer her svaret : de er ens, det er samme gyro!!



Fantastisk! Godt skrevet, nu burde der ikke være nogen som er i tvivl om at de 2 fbl enheder ikke er de samme :)

Nu er det ikke mig der er på noget tidspunkt har været forvirret over hvad der er hvad, blot til info.
Oxy 3.
Beam 500.
Beam 600.
Goblin 570.
Funcup.
FMS Futura.
...+ det løse.. :ugeek:
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Så er spørgsmålet bare ,

17 sep 2016 15:49

Så er spørgsmålet bare , hvad er bedst

Gyro + en modtager

Eller det hele samlet i et.

Hvad er fordele / ulemper

Man skulle jo umiddelbart tænke at en ar7200bx er det optimale færre ledninger

Men det kunne jo være at man nemmere kan opgradere ved at have dem særskilt?
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
L.S.R.
Indlæg: 683
Tilmeldt: 02 aug 2012 08:45
Kontakt:

Lars, læs det nu ud

18 sep 2016 12:19

Lars, læs det nu ud af den sammenhæng det er skrevet i.
Mr. Fox ved jo godt hvad den umiddelbare forskel er. Det kan man se bare man står med dem i hånden!

Jeg kan godt prøve at skære det ud i andre strimler pap i stedet, hvis forvirringen også skulle være total blandt andre :




Inden du be'r mig om at læse hvad der er skrevet Rasmus, burde du måske lige pudse dine briller og se hvad det er for et indlæg som jeg har kommenteret på i første omgang.
Nok om det.

MrFox :) De er jo som sådan lige gode, som nævnt tidligere her i tråden så slipper du for at have et sæt ledninger fra en modtager til FBL-enheden hvis du vælger en AR7200bx,( Fordel :) ) Men hvis du allerede nu går og overvejer en anden FBL enhed, ( jeg går ud fra at det er det du mener når du nævner det med at nemmere kunne opgradere ? ) så er en BeastX vel et udmærket valg da du jo så har alle de ledninger på som sikkert skal bruges til din næste FBL enhed.
Oxy 3.
Beam 500.
Beam 600.
Goblin 570.
Funcup.
FMS Futura.
...+ det løse.. :ugeek: