Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Simulator vs Real life

21 maj 2017 22:07

Hvor lang tid har du brugt på en helikopter simulator ? Og hvad er din oplevelse?

Jeg har vel brugt mellem omkring 40 timer på simulator men fandt ud af at det er bedst irl når man lige har basis på plads

Ved indlæring af diverse nye manøvre vil jeg nok stadig lige starte med simulatoren








Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Latupho
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26 jan 2017 07:33
Kontakt:

Re: Simulator vs Real life

24 maj 2017 11:12

Jeg er ny i denne verden. I August 2016, købte jeg min første simulator (RealFlight) og har brugt (Ukendt nummer) timer (Nok en 5-6 timer gennesnitligt om ugen).
Jeg har fløjet en smugle i den virklige verden, og synes det er meget lig hinanden, når det kommer til at komme i gang, og få fjernet de grove kanter i træning.
Fin justering er nok bedst i den virklige verden.

Når det kommer til heli, så lære at hover, front in, Left, Right and nose in, så er simulator Guld vær, for det er her du crasher en HEL del.
Det samme når det kommer til at træne din "escape".

Jeg har erfaret at gør man nye ting i simulator, blive bekendt med at gøre det så det sidder fast. Her efter ud i den virkelige verden, er en meget god ting. Også hvad jeg har læst mig frem til, at de erfarne siger igen og igen, på nettet.

Er selv meget ny, men har du Realflight, ville jeg gerne sætte en multiplayer op, så vi kan flyve sammen, og dele erfaring?
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Simulator vs Real life

24 maj 2017 15:48

Jeg har realflight men lige fortiden kun en MAC
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Latupho
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26 jan 2017 07:33
Kontakt:

Re: Simulator vs Real life

26 maj 2017 15:01

Du siger bare til MrFox... 
Håber det jeg skrev kunne bruges.

BTW, jeg har RealFlight 7.5. Er ikke tilfreds med RFX endnu...