Alle danske modelpiloters forum

 
Finn Andersen
Emnestarter
Indlæg: 673
Tilmeldt: 20 apr 2009 19:35
Geografisk sted: Herlev
Kontakt:

Hvordan kan man genoplive dette forum

15 okt 2018 19:40

Der var engang livlig aktivitet her, men det synes ikke mere at være tilfældet.

Er helikopter piloter en døende race eller kan nogen gøre noget for at vække dem op igen?

mvh
Finn
OY-2498
Flybar: TRex 500 CF. FBL/Microbeast: Goblin 500, TRex 500 XT, Goblin Fireball 280, TRex 300X og TRex 250 SE.
Futaba 18SZ
Blade Nano CP S + Spectrum 6e

God dømmekraft kommer med erfaring.... Erfaring kommer af dårlig dømmekraft.
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

15 okt 2018 19:56

Hej nej vi lever i bedste form

fedt at have forskellige flyvere, helikoptere, svæver multirotor fpv, dlg

mange er gået over til fpv multirotor, men jeg synes det er fedt med begge dele.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Stuff
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 05 aug 2010 08:54
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

15 okt 2018 20:21

Helikopterne er rykket over på Facebook :)
Næstved Modelflyveklub

DarkLake RC: http://www.darklakerc.dk

Mød os på Facebook her: http://www.facebook.com/darklakerc
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

15 okt 2018 22:48

Finn Andersen skrev:
Der var engang livlig aktivitet her, men det synes ikke mere at være tilfældet.

Er helikopter piloter en døende race eller kan nogen gøre noget for at vække dem op igen?

mvh
Finn


Jo flere der vender tilbage/begynder at skrive om deres modelflyve/drone-passion, desto flere fede indlæg kommer der som også kan findes lidt senere. Hvis folk skriver på facebook m. m. ses det kortvarig, men er desværre svært at finde igen.
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
boie
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 03 maj 2004 12:10
Geografisk sted: Hirtshals/ Danmark
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

15 okt 2018 23:17

Jeg savner virkelig byggetrådende. Kan kun opfordre til at man deler sine erfaringer.

Min personlige holdning er at Facebook stinker som forum platform. Det er hurtige indlæg. Ingen fordybelse og et helvede at finde ting der.

Kan kun opfordre til at vi alle bliver bedre til at dele vores erfaringer, oplevelser og begejstring her på dette forum.
 
Finn Andersen
Emnestarter
Indlæg: 673
Tilmeldt: 20 apr 2009 19:35
Geografisk sted: Herlev
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 14:09

boie skrev:
Jeg savner virkelig byggetrådende. Kan kun opfordre til at man deler sine erfaringer.

Min personlige holdning er at Facebook stinker som forum platform. Det er hurtige indlæg. Ingen fordybelse og et helvede at finde ting der.

Kan kun opfordre til at vi alle bliver bedre til at dele vores erfaringer, oplevelser og begejstring her på dette forum.


Så er der jo alle mulig grunde til at komme igang igen :D
OY-2498
Flybar: TRex 500 CF. FBL/Microbeast: Goblin 500, TRex 500 XT, Goblin Fireball 280, TRex 300X og TRex 250 SE.
Futaba 18SZ
Blade Nano CP S + Spectrum 6e

God dømmekraft kommer med erfaring.... Erfaring kommer af dårlig dømmekraft.
 
Andreas
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 14:21

Hel enig med flere der skriver her, Facebook er en rodet butik at finde rundt i..
tror folk er rykket der over, da forum var nede og når folk alligevel er på facebook 204 gange om dage, er det letter for dem at følge med der og så længe det er der der er mest aktivitet, så bliver folk vel ?

Det er vel dem der primær bruger facebook, vi skal have liste over på forum, så indlægget skulle måske (også) være skrevet på facebook ?
Hilsen
Andreas ✈
 
Finn Andersen
Emnestarter
Indlæg: 673
Tilmeldt: 20 apr 2009 19:35
Geografisk sted: Herlev
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 17:40

Andreas skrev:
...Det er vel dem der primær bruger facebook, vi skal have liste over på forum, så indlægget skulle måske (også) være skrevet på facebook ?


Jeg kender ikke facebook gruppen, så kunne jeg få dig til at lave en lille reklame derovre?

pft
Finn
OY-2498
Flybar: TRex 500 CF. FBL/Microbeast: Goblin 500, TRex 500 XT, Goblin Fireball 280, TRex 300X og TRex 250 SE.
Futaba 18SZ
Blade Nano CP S + Spectrum 6e

God dømmekraft kommer med erfaring.... Erfaring kommer af dårlig dømmekraft.
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 17:48

Hvad vil I dog med det her forum??? Så vidt jeg husker mente bestyrelsen at FB var det nye sort (både nye og gamle formand)? Og når der er endelig er lidt "søgang" - læs fri debat - herinde så truer de gudhjælpemig med at trække stikket :roll: Næ, så hellere smide alle skøjserne efter MFN - det kan de styre...

(Advarsel: Sarkasme kan forekomme.)
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 18:21

bruel skrev:
Hvad vil I dog med det her forum??? Så vidt jeg husker mente bestyrelsen at FB var det nye sort (både nye og gamle formand)? Og når der er endelig er lidt "søgang" - læs fri debat - herinde så truer de gudhjælpemig med at trække stikket :roll: Næ, så hellere smide alle skøjserne efter MFN - det kan de styre...

(Advarsel: Sarkasme kan forekomme.)


Hvad vil vi med forum?
Jeg vil have let tilgængelig information om modelflyvning i alle dens former. Information der også er nem at finde tilbage til for at have en kommunikation der også kan bruges historisk. Derfor er en tråd på forum bedre end et indlæg på facebook, eller hvad det nye "sorte" hedder i morgen.
Et "MDK-modereret" forum betyder heldigvis også, at man kan sørge for at søgangen ikke bliver for høj. Sommetider kan man blive nød til at lukke nogen ude fra badeværelset for en stund. Det er synd for dem der ikke selv kan styre hvor meget de plasker i badekarret, men godt for dem, der ikke gider have sæbe i øjene.
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!