Alle danske modelpiloters forum

 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 18:39

Nice try, Erik...: Bestyrelsen har truet med at nedlægge hele forum - ej blot ekskludere "ballademagere"... (Og mig bekendt er der ikke ekskluderet en eneste bruger de sidste fem år.)
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:13

bruel skrev:
Nice try, Erik...: Bestyrelsen har truet med at nedlægge hele forum - ej blot ekskludere "ballademagere"... (Og mig bekendt er der ikke ekskluderet en eneste bruger de sidste fem år.)


Øhh? Nedlægge forum?? Det er gået forbi min næse? Hvornår har bestyrelsen truet med det?
Hvis der ikke er ekskluderet nogen, hvad er det så du henviser til, når du skriver om søgang og om at true med at hive stikket??!
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:23

Nå men det er jo også lidt ligegyldigt hvad hvem har gjort hvornår.
Vi har stadig et forum. Hvordan gør vi det lige så fedt som det var engang, var spørgsmålet :D
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:31

Mange fora er stille pga facebook

hvis man endelig skal have et forum så skal de også være spændende at se på

http://www.defriemodelflyvere.dk/htdocs/dfmf/index.php
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:31

Erik Dahl skrev:
Nå men det er jo også lidt ligegyldigt hvad hvem har gjort hvornår. <...>

Nix - sådan spiller vi ikke her... Nu må jeg jo ikke linke til de lukkede sider af MDK's hjemmeside. Så find du selv bestyrelsesreferatet af 8. Nov. 2015, s. 2, pkt. "Beslutninger vedr. Forum", afsnit 2 (to linjer)...
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:34

bruel skrev:
Erik Dahl skrev:
Nå men det er jo også lidt ligegyldigt hvad hvem har gjort hvornår. <...>

Nix - sådan spiller vi ikke her... Nu må jeg jo ikke linke til de lukkede sider af MDK's hjemmeside. Så find du selv bestyrelsesreferatet af 8. Nov. 2015, s. 2, pkt. "Beslutninger vedr. Forum", afsnit 2 (to linjer)...


Det er da total ligegyldig hvad der skete for 3 år siden, der skal ses fremad :D
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:40

MrFox skrev:
Det er da total ligegyldig hvad der skete for 3 år siden, der skal ses fremad  :D

Fint! Lad os starte med bede moderatorerne om at pudse riflerne så vi kan få ræven og nogle af hans utallige fake profiler nedlagt...
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:43

Jeg mener stadig, at vi aktive kan skabe/genskabe et fantastisk forum, når vi fylder det med information, byggetråde, billeder, referater, fif, billeder, tricks og tips, billeder og flere billeder, diskussion og debat i en virtuelt rum der er behageligt at være i for alle (eller langt de fleste)
Jeg har personligt kun været optaget af forums indhold og ikke udseende. Bare det er til at navigere rundt i.

Og jeg ved godt at jeg gentager mig selv. Enten er jeg stokkonservativ og gammel, eller også er jeg klog?? ;)
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:45

slettet af mig selv
Senest rettet af MrFox 16 okt 2018 21:24, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Finn Andersen
Emnestarter
Indlæg: 673
Tilmeldt: 20 apr 2009 19:35
Geografisk sted: Herlev
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 19:54

Erik Dahl skrev:
Nå men det er jo også lidt ligegyldigt hvad hvem har gjort hvornår.
Vi har stadig et forum. Hvordan gør vi det lige så fedt som det var engang, var spørgsmålet :D


Nemlig; kan godt høre at der er en historie som jeg ikke var vidne til, men det var ikke for at rippe op i noget.

Jeg har haft en længere pause fra min helikopter og undrede mig over den meget lave aktivitet, for jeg synes at jeg fik meget ud af forum dengang.

Jeg har en tak til alle som tog sig tid til at svare og et håb om at det nytter noget. Og så vil jeg godt love ikke at stikke en kæp ned i flere myretuer :D

mvh Finn
OY-2498
Flybar: TRex 500 CF. FBL/Microbeast: Goblin 500, TRex 500 XT, Goblin Fireball 280, TRex 300X og TRex 250 SE.
Futaba 18SZ
Blade Nano CP S + Spectrum 6e

God dømmekraft kommer med erfaring.... Erfaring kommer af dårlig dømmekraft.