Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Vil vi indoor flyvning på konkurrence plan?

16 feb 2014 13:12

Nu har der været forsøgt med lidt stævner og 2 stk DM, vil dog betegne deltager antallet som skuffende, meget skuffende.
Nu kommer vi vel til spørgsmålet om vi i DK i det hele taget VIL indoor på konkurrenceplan eller det kun er for og hygge nygge lidt.
Selv mener jeg vi skal indoor på konkurrenceplan, dog skal et stævne/DM gerne tiltrække 15-20 piloter, det burde ikke være umuligt med det antal som flyver indoor.
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Brugeravatar
black_117
Indlæg: 3573
Tilmeldt: 17 maj 2008 10:05
Kontakt:

Hvis det ikke var fordi

16 feb 2014 13:18

Hvis det ikke var fordi jeg ikke arbejder hver lørdag, når vi har indendørs så havde jeg stillet op. Man må sige at Vejle var OK centralt liggende i DK. Men måske hvis man lavede et stævne omkring Århus og evt Sjælland så kunne man måske trække på nogen flere


Sent from my iPhone using Tapatalk
Martin Black
20 87 85 22
black_117 (a) youmail.dk

Danmarks nye hobbyhandler
 
Brugeravatar
hjort
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13 nov 2002 17:09
Kontakt:

vi SKAL indoor på konkurrenceplan

16 feb 2014 13:18

vi SKAL indoor på konkurrenceplan

Nu har der været forsøgt med lidt stævner og 2 stk DM, vil dog betegne deltager antallet som skuffende, meget skuffende.
Nu kommer vi vel til spørgsmålet om vi i DK i det hele taget VIL indoor på konkurrenceplan eller det kun er for og hygge nygge lidt.
Selv mener jeg vi skal indoor på konkurrenceplan, dog skal et stævne/DM gerne tiltrække 15-20 piloter, det burde ikke være umuligt med det antal som flyver indoor.


ENIG - tilslutter mig helt og holdent Joens linje.

Kan I alle have en god søndag.

her


mvh oy6689 Ejner Hjort
OY6689 The Flying Tigers
Horsens Indendørs Modelflyveklub & RC-klubben Falcon - Flyver indendørs i Horsens, Vejle, Kolding, Haderslev, Vejen, Odense, Nustrup, Sønderborg, Svendborg, Bevtoft, Fredericia, Gram, Århus, Assens og Vejrup.









sigpic
 
Brugeravatar
lasse999
Indlæg: 468
Tilmeldt: 04 aug 2002 20:31
Geografisk sted: Rødekro
Kontakt:

hej jeg tilslutter mig også

21 feb 2014 18:36

hej
jeg tilslutter mig også Joen,,,..jeg vil flyve konkurrence(f3p), hvis jeg skal blive ved med at flyve indørs.


Lasse
 
Brugeravatar
torben p j
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 11 jan 2002 20:28
Kontakt:

Ville godt flyve med ,

21 feb 2014 21:36

Ville godt flyve med , gider bare ik at byg dem...!!

F3A Pilot.
 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Ville godt flyve med ,

22 feb 2014 09:22

Ville godt flyve med , gider bare ik at byg dem...!!


Jamen det fikser vi bare for dig :)
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Brugeravatar
hjort
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13 nov 2002 17:09
Kontakt:

Whisky

22 feb 2014 09:27

Whisky

Jamen det fikser vi bare for dig :)


Yep en flaske rigtig god whisky og jeg bygger en for jer................

Vi snakkes :) :) :) :)
OY6689 The Flying Tigers
Horsens Indendørs Modelflyveklub & RC-klubben Falcon - Flyver indendørs i Horsens, Vejle, Kolding, Haderslev, Vejen, Odense, Nustrup, Sønderborg, Svendborg, Bevtoft, Fredericia, Gram, Århus, Assens og Vejrup.









sigpic
 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Vi nærmer os nu den

29 jun 2014 20:19

Vi nærmer os nu den tid på året hvor vinterens hygge stævner eller konkurrencer skal stykkes sammen.
Lige ud af posen - er der interesse for indoor stævner eller skal vi bare droppe dem? I OMF ser det lidt tungt ud med tider, men hvis vi er hurtige kan vi nok finde en tid, men men ikke for 5-6 piloter, det er simpelthen for få.
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Ole Kristensen
Indlæg: 176
Tilmeldt: 18 jan 2006 21:31
Kontakt:

Svært spørgsmål Joen. Jeg gider

30 jun 2014 12:19

Svært spørgsmål Joen. Jeg gider ikke når man ikke en gang kan få 5 min. At flyve alene i, i de 2 haller hvor jeg flyver indendørs. Det er sku ikke meget ved at bruge tid på at trimme en flyver for derefter at blive torpederet af en heli eller flyvende vinge.

Mvh ole
 
Brugeravatar
hjort
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13 nov 2002 17:09
Kontakt:

Svært spørgsmål Joen. Jeg gider

30 jun 2014 18:26

Svært spørgsmål Joen. Jeg gider ikke når man ikke en gang kan få 5 min. At flyve alene i, i de 2 haller hvor jeg flyver indendørs. Det er sku ikke meget ved at bruge tid på at trimme en flyver for derefter at blive torpederet af en heli eller flyvende vinge.

Mvh ole


Måske vi skulle have lidt gang i Haderselv Idrætscenter igen ???
:) :) :)
OY6689 The Flying Tigers
Horsens Indendørs Modelflyveklub & RC-klubben Falcon - Flyver indendørs i Horsens, Vejle, Kolding, Haderslev, Vejen, Odense, Nustrup, Sønderborg, Svendborg, Bevtoft, Fredericia, Gram, Århus, Assens og Vejrup.









sigpic