Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Trænings dag d. 8 Juli

29 jun 2018 19:45

Hermed inviteres der til en træningsdag for alle der har interesse for kunstflyvning.
Træningsdagen er for både NYE/KOMMENDE/GARVEDE piloter, håber virkelig vi ser nogle af dem der overvejer og prøve kunstflyvning, skala piloter skal være mere end velkommen også, de flyver jo også kunstflyvning :)

Træningsdagen vil blive afholdt hos Fyns Model Flyve klub, beliggende Klippevej i Fraugde Kærby, klubben vil ligge bane til og vi vil have 2-3 generatorer til dem med fast LiPo brændsel, der kan blive tale om et mindre gebyr til og dække brændstof forbruget.
Håber vi starter grillen op(gasgrill) så vi kan grille en pølse eller to, der vil også være lidt drikkelse.

For og få noget ud af dagen, forventer jeg vi mødes ved 9 tiden på pladsen og starter op efter fri vilje, frokost pausen ved 12 tiden og afslutning ca kl 17, så er alle nok blevet grillet rigeligt.

HUSK solcreme :)

Giv gerne lyd fra jer om i kommer, herinde eller på F3A inde på facebook.

Følgende har meldt sin ankomst:

Ole
Flemming
Dan
Henrik
Mikkel
Joen
Per
Hans Jørgen
Finn
Anders
Senest rettet af joenella 07 jul 2018 10:53, rettet i alt 1 gang.
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Anders rasmussen
Indlæg: 79
Tilmeldt: 06 nov 2007 10:49
Kontakt:

Re: Trænings dag d. 8 Juli

07 jul 2018 10:07

Hej F3a fans og andet godtfolk.
Jeg kommer også lige forbi, til dette gode initiativ.
Dog uden model.
Anders
 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Re: Trænings dag d. 8 Juli

07 jul 2018 10:52

Super godt Anders
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Re: Trænings dag d. 8 Juli

08 jul 2018 21:14

Vil lige takke ALLE frmemødte for en helt igennem kanon god dag, med masser af gode input, masser af god flyvning, masser af godt vejr.
En ren fornøjelse og være sammen til det som udviklede sig til en, fra min side, perfekt træningssamling, uden forpligtigelser end og have det godt med gode venner.
TAK ALLESAMMEN!!!
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it
 
Hans Jørgen Kristensen
Indlæg: 87
Tilmeldt: 28 mar 2006 17:49
Kontakt:

Re: Trænings dag d. 8 Juli

09 jul 2018 17:38

Hej med jer
Først en stor tak til Joen og det hold fra Odense Modelflyveklub som havde taget initiativet til dette arrangement.
Det var virkelig en fornøjelse at se det store fremmøde, og så med en ny sportspilot, samt en tidligere F3a pilot.
Dagen blev flittigt brugt af alle, og kendetegnet var, at alle var gode til at hjælpe hinanden.
Jeg er sikker på, at Per fra Odense fik en god dag ud af det med god kompetent hjælp.
Jeg tror også jeg på både Anders og egne vegne kan sige, at det er tydeligt, at det arbejde der blev sat i gang i foråret kan ses, alle ser ud til at rykke sig fremad.
Nu håber jeg så, at der kommer rigtig mange til årets sidste stævne i RC Parken i august, hvor IMAC jo også vil være med.
På kunstflyvnings styrings gruppens vegne
Hans Jørgen
Styringsgruppeformand.
HJK
 
Brugeravatar
joenella
Emnestarter
Indlæg: 4208
Tilmeldt: 16 okt 2005 18:03
Kontakt:

Re: Trænings dag d. 8 Juli

09 jul 2018 18:45

Mange tak Hans Jørgen.

Meeeennn, der var helt sikkert ikke nogen fra Odense Modelflyveklub involveret, til gengæld gjorde Ella et kæmpe arbejde med og sørge for vi fik noget og spise :)

Dagen blev en erstatning for et manglende stævne, grundet usikkerhed om FYNS MODELFLYVE KLUBS plads forhold :)
mvh
Joen
FLYV FEDT - FLYV KRILL!!
KRILL FORHANDLER I DK og NORGE!
Medlem af 10 kW klubben - KRILL fan .
NEU-motors rocks!!
- Nye ARF modeller på lager:
U need Bling? I got it