Alle danske modelpiloters forum

 
Thomas Aagaard
Emnestarter
Indlæg: 661
Tilmeldt: 04 sep 2003 19:21
Kontakt:

En gammel Kriger kommer tilbage

02 apr 2018 17:28

Hej Drenge

Så er det tid til en tilbagekomst til IMAC verdenen.
nu har konen fået 2 børn, så er det hårde arbejde overstået og jeg har brug for at komme væk og få fred og ikke mindst ro :D

Jeg kommer til at træne i (KFK) nu Kaldet HTM og har allieret mig med en ny klub Buddy Martin Vandborg som jeg fik lokket med på vognen.

Vi planerer at komme til intro her i start maj, tænker det nok er godt for martin lige at snuse lidt og føle presset ;)

Jeg vil ikke have noget at flyve med til intro dog, da jeg venter på den nyindkøbte sag kommer bliver støbt og kommer hjem om 6 uger først.

spørgsmål til klubberne der afholder stævnerne, er der mulighed for overnatning i klubhus. i de kolde mdr. glemmer aldring (helsingborfg) frost om morgenen i 3 pers telt med underlaget glemt derhjemme. og nu jeg blevet gammel så tåler ikke under plus 15 c :D


Glæder mig til at komme igang igen og se nogle af de gamle der forhåbentligt hænger ved endnu samt en masse nye ansigter
Mvh. Thomas Aagaard
 
rocker-keld
Indlæg: 1872
Tilmeldt: 16 feb 2008 20:55
Kontakt:

Re: En gammel Kriger kommer tilbage

04 apr 2018 22:10

Hej Thomas.
Havde godt hørt lidt via jungle trommerne at du havde tænkt tanken om et Come back.
Lyder fedt, og glæder mig på Imac dk's og egne vegne til og mødes med dig/jer..
Umiddelbart bliver det et stærkt felt i år, med mange piloter, og det gør det jo bare endnu federe og være en del af.
Nu ved jeg godt hvad du har bestilt af flyvejern, og kan kun sige jeg glæder mig til og se modellen.

Fedt fedt fedt.. Bliver et super Imac år, kan slet ikke vente med og komme igang.. :D

Vh..
Brian Andersen
Sæby MFK
Tlf: 29824258
OY 9017


In Heaven all the interesting people are missing..(Nietzsche)