Det er helt ok Bo
Takker Peter, har også gået som katten om den varme grød mht. baffling.... har luret rundt på nettet for at få gode ideer og fået nogle billeder fra Tom Erik i Norge og så til sidst fandt jeg mig selv stående med en penlight lygte inde i cowlet på en Pitts der stod i en hangar i Sverige..... har spændt den på motoren og så sat noget skumbånd på kanten der slutter tæt til cowlet, tror det fungerer fint.
Men det var bestemt ikke den prøveflyvnig jeg havde drømt op, men sådan går det når man har travlt..... motoren virkede til at gå ok, på jorden, men en del mere fed end jeg lige havde regnet med, den gik 5200 rpm og den skal op og ligge på ca. 5800 og jeg syntes ikke at det er bare lige at justere 2 carburatorer, det kan ikke rigtigt gøres når motoren kører ..... dernæst slap beklædningen bag det ene krængror under anden flyvning, så der var et pænt hul i den ene overvinge.... men ikke det store panik, planbelastningen er så lille at den sikkert kunne flyves med kun undervingerne.....forbanede oracover... så jeg har liiiiiige den del ting der skal klares hvis jeg skal have den med til Sverige på lørdag og så er der lige røganlæget det spiller heller ikke helt......
70,75KB