Alle danske modelpiloters forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Brugeravatar
Spectra
Kontakt:

11 sep 2007 09:01

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af RasmusH

hvis jeg tager fat i hale bommen, og vrikker over side, står støtte-stængerne i en bue, så mon de er for svage? har læst på run ryder at der er mange der har haft problemer med at de knækker, og har måtte sætte nogle på fra raptor. Har engang glemt at spænde dem på min raptor, og der rystede den helt vildt. da jeg så spændte dem, var vibrationerne væk igen.

så mon det er det der får 600n til at ryste sådan? at halen-stiverne er for svage??

Nogle der har problemer med deres hale-stivere på 600N

Har jeg godt nok ingen problemer med.. Måske det vil hjlæpe at købe sådan en lille plastik dims der holder halestiverne sammen???

Lige skudt en lille video i det danske blæse vejr. Så kan du da se hvordan min tøffer. :) PS det ryste syge den får i midten af filmen er medvilje [:p] Det er lidt crackhover. hehe

[url]http://media.putfile.com/T-Rex-600-Nitro-41

Martin Hjermitslev

Official member of the pitchbrother society
Sponsored by Krunder Aerospace: KA-Paddles and KA-Gyro mounts

Tip: Lad være med at klippe en busk når Krunder har været der! Der er kun de hårde grene tilbage!

WWW.THEPITCHBROTHERS.COM"

Brugeravatar
Spectra
Kontakt:

11 sep 2007 20:34

Tak :).. Og tro mig de 8717 bliver du glad for.. køre kun mine på 4.9V lige nu da jeg lige skal have lavet noget så de kan få 7.4 direkte. Men allerede bare nu på 4,9V er det helt vildt hurtige og kræftige!.. og crack rolles er nemt og der er tons vis af respons!. Selv med en gammel FF9 rykker de for vildt!...
Martin Hjermitslev

Official member of the pitchbrother society
Sponsored by Krunder Aerospace: KA-Paddles and KA-Gyro mounts

Tip: Lad være med at klippe en busk når Krunder har været der! Der er kun de hårde grene tilbage!

WWW.THEPITCHBROTHERS.COM"

Krunder
Kontakt:

15 sep 2007 12:03

De fleste govenore skal bruge mindst 8500 aftastninger pr minut, så du skal montere min. 4-5 magneter, hvis de monteres på masten.

Umiddelbart virker det ikke særlig smart at montere magneterne på masten, det giver mere skruen når masten skal skiftes.
Save the flybar - before its to late!! Nitro is the new black :)

Krunder
Kontakt:

15 sep 2007 12:54

er er kun 3mm fra tanken til masten...... så det er en ommer.... ;o)
Save the flybar - before its to late!! Nitro is the new black :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8