Tak for info Skotte.
Det kaster jo et andet lys over sagen.
Den information blev jo ikke givet fuldt ud i første indlæg.
Vi oplever, i Herning, en stigende interesse for brug af vores racecirkel. Ikke det man ser inden for droneræs, men alligevel en stigning. Det hænger nok sammen med at grej til Goodyear og Teamrace efterhånden er blevet lettere tilgængeligt.
Det ville også være ærgerligt, hvis der kun var en racecirkel i DK.
Håber at Aviator består som den klub jeg kender. En klub hvor alle former for modelflyvning er ligeværdige.
Ruben
Hej Ruben
Det er jo mega fedt at I har tilgang på LS området. Det er desværre ikke tilfældet i Aalborg. Og det er netop derfor vi er nød til at tænke lidt ud af boksen og gøre noget så anlægget kan bruges af flere end blot gæster som kommer 1 gang om året.
Jeg er fuldt klar over at det prikker til nogle medlemmers nerve når vi "piller" ved noget der altid har været sådan. Jeg kan bare ikke som formand forsvare overfor det store flertal af medlemmer der rent faktisk kommer hver uge og benytter klubbens arealer at vi lader klubbens bedste beliggenhed være stationær og ikke brugbar.
Tja, nogle vil sågar tillægge mig skumle, skjulte dagsordener. Dem om det. Jeg står 100% på mål for beslutningen som iøvrigt er vedtaget ved en ekstraordinær generalforsamling. Det er altså ikke MIG alene der har vedtaget ændringerne.
Ligesom I oplever en tilgang i LS og agerer derefter, så gør vi det samme blot på RC området. Og jeg kan og vil ikke som formand se medlemmer smutte fordi vi ikke har et fuldt udnyttet anlæg :D
Vi skal jo være glade for den fremgang vi har trods alt ;-)