Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
SteenSchaff
Emnestarter
Indlæg: 161
Tilmeldt: 28 jul 2015 09:58
Kontakt:

Krumscheid ordre

20 maj 2016 10:51

jeg har bestilt et manifold hos Krumscheid men får ingen tilbagemelding trods yderlige mails og telefonopkald. Er der nogen der ved om de er lukket?

mvh
Steen Schaff
 
Brugeravatar
SteenSchaff
Emnestarter
Indlæg: 161
Tilmeldt: 28 jul 2015 09:58
Kontakt:

Lykkedes nu at komme igennem.

20 maj 2016 10:58

Lykkedes nu at komme igennem. Underligt at de ikke bekræfter ens ordre.
 
Brugeravatar
Peter Bejerholm
Indlæg: 934
Tilmeldt: 07 aug 2002 13:18
Kontakt:

De plejer at være hurtige

20 maj 2016 14:58

De plejer at være hurtige og død stabile med deres leveringer. Jeg har handlet hos dem 3-4 gange uden nogen problemer overhovedet.
Med venlig hilsen

Peter Bejerholm
 
Brugeravatar
SteenSchaff
Emnestarter
Indlæg: 161
Tilmeldt: 28 jul 2015 09:58
Kontakt:

Har heller ikke tidligere haft

20 maj 2016 17:11

Har heller ikke tidligere haft problemer, tværtimod, men chefen selv er bortrejst, så derfor havde de ikke svaret tilbage.
Rart at de stadig er der.
 
ClausT
Indlæg: 5512
Tilmeldt: 12 feb 2002 15:11
Kontakt:

Min erfaring med 'traditionelle' tyske

20 maj 2016 22:06

Min erfaring med 'traditionelle' tyske leverandører:
​De modtager din ordre og når tiden er inde leverer de.
Alt ind i mellem er total radio tavshed, de har jo modtaget din ordre og er i gang, begrebet 'ordrebekræftelse' og besvarelse af kunde henvendelser i perioden fra ordre modtaget til ordre leveret er ikke eksisterende, uanset om der er tale om dage, uger eller måneders ventetid.
Den anden faktor kan være sproget, skriver du på tysk får du svar dag til dag, skriver du på engelsk kan det tit tage en uge eller uendeligt før personen der kan engelsk kommer forbi kontoret.
Det sagt har jeg aldrig haft problemer med det leverede eller efterfølgende service, kun radiotavsheden fra bestilling til varen modtages.


 
Brugeravatar
SteenSchaff
Emnestarter
Indlæg: 161
Tilmeldt: 28 jul 2015 09:58
Kontakt:

Hej Claus Ja det er lidt

21 maj 2016 10:22

Hej Claus
Ja det er lidt i den retning jeg også oplever det. Altid i orden når man modtager det men det er nu rart at vide at de har modtaget ordren, set og forstået den!

Nu var det ikke en standard ting fra hylden jeg bad om men et manifold, som skulle have en lidt anderledes "drejning" 13mm op fra midten. Vil jo gerne have at de forstår og laver det rigtigt, så havde taget et billede og tegnet målene på, så det var helt klart og tydeligt. Når de så ikke har svaret efter flere dage, så tænker man jo om de overhovedet har modtaget og forstået det.
Da jeg endelig fik fat i damen i receptionen,troede hun at det var et helt system med cannister og det hele jeg havde bestilt. Nu er Herr Krumscheid bortrejst men tilbage mandag. Så må jeg jo tage den med ham der;)
 
Brugeravatar
Futterama
Indlæg: 589
Tilmeldt: 14 jul 2004 14:19
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Krumscheid ordre

12 jul 2017 11:54

Jeg vil bare lige sige tak for denne tråd.

Jeg skrev til Krumscheid på engelsk, og fik intet svar efter 24 timer. Jeg er ikke så god til at skrive tysk, så jeg prøvede at skrive endnu en mail men denne gang på tysk med hjælp fra Google Translate. Denne mail fik jeg svar på indenfor 30min. Så de har kun god info-service hvis det foregår på tysk, det må man jo så  bare lige huske  ;)
Mvh
Martin Jakobsen
Midtjysk Modelflyveklub
 
kaastrup
Indlæg: 738
Tilmeldt: 12 apr 2005 18:17
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Krumscheid ordre

15 jul 2017 23:35

måske det er tid til at bygge noget der skal bruge et ordentlig reso rør - savner min vilde H9 Sundowner med MArk 210 og reso, den kom helt pænt afsted :evil: :evil: :evil: :evil:
/Christian