Alle danske modelpiloters forum

 
Michael Jensen
Emnestarter
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Wik Charly byggesæt som samlet indkøb

11 sep 2016 20:49

Jeg var lille en tur inde på eBay.de og fandt et original byggesæt af wik Charly som var en rigtig god flyver fra midten af 1980. Der er flere som har spurgt til om jeg stadigvæk har denne flyver til salg.
Derfor hvis nogen kunne tænke sig i et fælleskøb af dette fly som indeholder følgende,
Færdiglavet glasfiberkrop. Motorcowl i glasfiber. Cockpittet i blå farve. For en samlet pris til 65,00 euro plus forsendelse som bliver noget billigere når vi er flere som køber flyet, og måske ved et større parti at prisen kan forhandles ned. Samt har forespurgt på et alu understell. Samt en tegning i mål 1 til 1 som jeg kan tag kopier af på mit arbejde uden merpris. Sådan at man kan bygge vingen og haleplanet enten i styropor eller balsa.
Hvis nogen er intresseret i et fælleskøb skriv en pm til mig inden21.09.16. Dermed fra datoen bliver disse bestilt dem som vil være med.
 
Michael Jensen
Emnestarter
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Er der virkelig ikke nogen

23 sep 2016 17:40

Er der virkelig ikke nogen som skal være med på et fælleskøb af denne nostalgiske flyver. Jeg bestiller min egen på mandag, der er rigtig mange som har skrevet til mig om jeg stadigvæk har nogen til salg. Derfor undre det mig at ingen er intresseret i denne flyver. Men skriv bare en pm som er sidste chance til og med mandag aften i næste uge.