Alle danske modelpiloters forum

 
Poul Munch
Emnestarter
Indlæg: 787
Tilmeldt: 22 feb 2006 18:27
Kontakt:

Futaba 18sz sport

19 feb 2017 22:18

Så vidt jeg kan læse mig til er den identisk med 18sz - helikopter = kun fastvingede fly.
Til en pris af 5400,- virker den tiltrækkende.
Er der nogen der har prøvet denne sender?

Mvh Poul Munch Andersen HTM
 
Brugeravatar
Arvid
Indlæg: 4353
Tilmeldt: 18 jan 2004 10:27
Kontakt:

Re: Futaba 18sz sport

19 feb 2017 22:37

Poul Munch skrev:
Så vidt jeg kan læse mig til er den identisk med 18sz - helikopter = kun fastvingede fly.
Til en pris af 5400,- virker den tiltrækkende.
Er der nogen der har prøvet denne sender?

Mvh Poul Munch Andersen HTM


som du selv skriver er den - heliprogram! der har været noget skriverier om det på futaba forum
hvor de kloge skriver at det bruger de ikke alligevel selv om de flyver med helier!
den har heller ikke multikopter program som 18SZ
Ellers ja fuldstændig identisk med 18SZ
alle jeg kender som har denne sender er 100% tilfredse, jeg selv inbefattet
Mvh.
Arvid
 
Poul Munch
Emnestarter
Indlæg: 787
Tilmeldt: 22 feb 2006 18:27
Kontakt:

Re: Futaba 18sz sport

20 feb 2017 17:14

Tak for dit input Arvid. Jeg formoder at det er 18sz og ikke 18sz sport du har prøvet?

Mvh Poul Munch Andersen HTM
 
Brugeravatar
Arvid
Indlæg: 4353
Tilmeldt: 18 jan 2004 10:27
Kontakt:

Re: Futaba 18sz sport

20 feb 2017 17:26

Poul Munch skrev:
Tak for dit input Arvid. Jeg formoder at det er 18sz og ikke 18sz sport du har prøvet?

Mvh Poul Munch Andersen HTM

Ja jeg mener Futaba T18SZ ( har selv )
Men T18sz SPORT er nøjagtig samme sender! dog - Heli og multicopter softwaren/indstillinger
Hvis jeg i dag skulle købe ville jeg også vælge en "sport ver." da jeg ikke bruger de nævnte andre muligheder!
PS: den kan ikke senere opdateres til T18SZ! 
Mvh.
Arvid
 
Brugeravatar
Thomas I Nielsen
Indlæg: 2752
Tilmeldt: 21 mar 2004 22:43
Kontakt:

Re: Futaba 18sz sport

26 feb 2017 12:10

Så lige her - Hvad tænker de på hos Futaba ?? Det er da tyndt man ikke kan opgradere den til (pro) udgave hvis det er det man lyster.. hvor mange køber en så skrabet sender når man ved at bla. Droner er det der kommer til at rykke i et stykke tid.. Deres telemetri er jeg heller ikke stolt af. Feks. Hvis man bruger telemetri modtager og ser spænding på sender viser 5volt og man slukker modtageren så bliver den ved med at vise de 5 volt men på min elskede 18mz der går den i 0 når du tager power fra modtageren..



Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.
Thomas I. Nielsen.
OY 2456.
A & H Certifikat / Kontrollant.
Klub: GRCC - Ishøj Helikopter Klub.
 
Brugeravatar
Arvid
Indlæg: 4353
Tilmeldt: 18 jan 2004 10:27
Kontakt:

Re: Futaba 18sz sport

26 feb 2017 12:20

Thomas I Nielsen skrev:
Så lige her - Hvad tænker de på hos Futaba ?? Det er da tyndt man ikke kan opgradere den til (pro) udgave hvis det er det man lyster.. hvor mange køber en så skrabet sender når man ved at bla. Droner er det der kommer til at rykke i et stykke tid.. Deres telemetri er jeg heller ikke stolt af. Feks. Hvis man bruger telemetri modtager og ser spænding på sender viser 5volt og man slukker modtageren så bliver den ved med at vise de 5 volt men på min elskede 18mz der går den i 0 når du tager power fra modtageren..Sent from my iPhone using Tapatalk

Futaba Japanesere og tænker jo jo man er uvidende om hvad de tænker
For 13kg mere burde der jo være en forskel ikk !
Jeg kan godt leve med det måske bliver det ændret ved en opdatering, man kan håbe
Mvh.
Arvid