Alle danske modelpiloters forum

 
marctimmer
Emnestarter
Indlæg: 4
Tilmeldt: 08 feb 2015 18:24
Kontakt:

Phoenix 5.0 problem!

24 jan 2016 11:45

Hej
Jeg har et problem med min Phoenix simulator, det er ikke fordi programmet ikke virker - nej det er fordi min spektrum dx8 senders styrepinde går i stykker når jeg flyver 3D flyvning, og derfor skal senderen til reparation.
Det der sker er at styrepindes fjedre går i stykker så pinden ikke automatisk centrere, og derfor bare lige så let kan falde ud til en af siderne.
Jeg vil spørge om der er andre der kender til samme problem? Og hvad jeg skal gøre?
Det er nu sket for mig 3 gange og det tager omkring 6 uger før jeg kan få min sender tilbage - så det er faktisk ret irriterende.

Mvh Marc.
 
Jonasknielsen
Indlæg: 92
Tilmeldt: 08 aug 2015 12:35
Kontakt:

Du må godt nok flyve

02 feb 2016 17:57

Du må godt nok flyve vildt, hvis det er lykkes dig at slide fjederne op 3 gange. Det har ihvertfaldt ikke noget med din simulator at gøre. Du kan jonevt stille lidt på din expo/DR så du ikke behøver at rive så hårdt i pindene?
 
Mr.Nobody
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17 maj 2009 14:05
Kontakt:

Hej Jeg har fundet min

16 feb 2016 20:04

Hej

Jeg har fundet min Phoenix simulator frem det er et stykke tid siden jeg har haft den oppe og køre,sidst var på en windows 8 og nu har jeg så fået windows10 men der kan jeg ikke få den til at køre :-( jeg hat prøvet at downloade en driver fra Phoenix hjemmeside men uden held nogen der kan give et fif her ???

Jesper
Mr.Nobody
 
Brugeravatar
RasmusH
Indlæg: 3851
Tilmeldt: 29 jun 2006 08:45
Kontakt:

Jeg har oplevet 2 gange

16 feb 2016 21:10

Jeg har oplevet 2 gange nu at en fjeder er sprunget på min dx9.
Begge gange har jeg kunne klunse en, og skifte den selv.

Men det er mega skod, og vildt frustrerende. Især når det sker i luften, og ikke sim.
Når det sker, så føles det som om at man mister styringen
A & H Certifikat.
A & H Kontrollant.
" Nakskov modelhelikopter klub
" ( www.nmhk.dk" )

Heli-Blog : dkhelimadness.blogspot.dk/" & facebook.com/DkHeliMadness"
 
Brugeravatar
SilverDK
Indlæg: 426
Tilmeldt: 08 aug 2012 22:23
Geografisk sted: Holstebro
Kontakt:

Hej Jeg har fundet min Phoenix

17 feb 2016 06:06

Hej

Jeg har fundet min Phoenix simulator frem det er et stykke tid siden jeg har haft den oppe og køre,sidst var på en windows 8 og nu har jeg så fået windows10 men der kan jeg ikke få den til at køre :-( jeg hat prøvet at downloade en driver fra Phoenix hjemmeside men uden held nogen der kan give et fif her ???

Jesper


Hej Jesper.

Har også win 10 og køre Phonix ver 5.5.j, men har ikke samme problem. Jeg installerede det orginale program og den opdaterede så sig selv derefter og virker fint.

Hvornår sker fejlen? I opstart, Ved opdatering eller inde i selve spillet? Har du prøvet at afinstallere spillet og opdateret dine grafik drivere på pc'en?

Mvh Jacob
 
Stuff
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 05 aug 2010 08:54
Kontakt:

Jeg har haft problemer med

17 feb 2016 09:17

Jeg har haft problemer med mine Taranis fjedre, som også er sprunget 2 gange på krængeroret. Det er åbenbart noget der sker for forskellige sendere.
Næstved Modelflyveklub

DarkLake RC: http://www.darklakerc.dk

Mød os på Facebook her: http://www.facebook.com/darklakerc