Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: DLG 2017

14 sep 2017 07:50

Tak for dit store arbejde Søren!

Uha, der er plads til forbedring......
Og der er vist kun en løsning på det. Flyv, flyv, flyv, flyv, flyv, flyv.....

Til resten af Swingerne. Tak for en god sæson. Vejret er vi jo ikke herrer over, og det kunne vi nok have ønsket os lidt bedre.
Ligegyldigt hvordan vejret arter sig, så bliver det altid en god dag, når vi mødes. Jeg satser på, at det også at det også bliver tilfældet i 2018.

Vi mødes på plænen...

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: DLG 2017

03 dec 2017 18:52

Til orientering: Seniorernes F3K-landshold mht til EM '18 i Slovakiet er d.d. faldet på plads. Der har været et usædvanligt stort frafald i rækkerne (nr. 1, 2, 4 og 5!). Så det bliver nr. 3 (undertegnede), nr. 6 (Kempf) og "wildcardet" Finn Øhlenschlæger (tak til Nørskov og Dahl mht Finn's godkendelse :)).

Vi er tændte men har ikke meget international erfaring, så...: Gud bevare Danmark :mrgreen: Ses i '18 på grønsværen! :)
 
Brugeravatar
jens39
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 18 feb 2007 15:46
Kontakt:

Re: DLG 2017

04 dec 2017 19:03

Til EM holdet.
Hvis i synes i får brug for seriøs konsulentbistand/coaching, Så vil jeg gerne ofre noget tid på jer.

Jens Hoffmann
FAI ID: 17279
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: DLG 2017

04 dec 2017 19:17

jens39 skrev:
Til EM holdet.
Hvis i synes i får brug for seriøs konsulentbistand/coaching, Så vil jeg gerne ofre noget tid på jer.

MANGE TAK! - skrevet i neon :D Det er altid opløftende (i flere dimensioner) at flyve med dig, Jens! :-)

Foruden at flyve alle DK-konkurrencer taler vi om, at lave nogle deciderede træningsdage i løbet af foråret bla for at få styr på taktikken i opgaverne. Meget kan (skal) man lære sig selv (termikflyvning, kastet, komme i god form osv), men opgavetaktik og timer-pilot-kommunikation er oplagt at træne sammen. Tak igen - vi tales ved!
 
Brugeravatar
kempf
Indlæg: 588
Tilmeldt: 26 sep 2010 18:14
Geografisk sted: Ejstrupholm, midtjylland
Kontakt:

Re: DLG 2017

04 dec 2017 20:46

Super Jens, tager imod alt den brugbar erfaring og viden vi kan tappe dig og andre for.

Der træning mentalt og fysisk skal vist yderligere en trin eller 2 op,

Så må vi hvor vinden bringer os.
smid din svæver og nyd det
( a er helt tosset med dlg )
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: DLG 2017

06 dec 2017 18:15

bruel skrev:
Til orientering: Seniorernes F3K-landshold mht til EM '18 i Slovakiet er d.d. faldet på plads. Der har været et usædvanligt stort frafald i rækkerne (nr. 1, 2, 4 og 5!). Så det bliver nr. 3 (undertegnede), nr. 6 (Kempf) og "wildcardet" Finn Øhlenschlæger (tak til Nørskov og Dahl mht Finn's godkendelse :)).

Vi er tændte men har ikke meget international erfaring, så...: Gud bevare Danmark :mrgreen: Ses i '18 på grønsværen! :)


Til OFFICIEL orientering fra MDK's Svævestyringsgruppeformand Erik Dahl Christensen og F3K grenkoordinator Søren Nørskov:
Søren og jeg har d. 5. december modtaget en ansøgning om dispensation for at Finn Øhlenslæger kan deltager som 3.mand på EM landsholdet i F3K i sommeren 2018.

Finn har ikke deltaget i udenlandske konkurrencer i 2017 og var derfor ikke officielt udtaget. Piloterne er blevet spurgt om deres lyst til at deltage i EM i den rækkefølge som 2017 rangfølgen angiver. Peter var direkte udtaget via sin 3. plads i rangfølgen, og da flere meldte fra, kom også Rasmus på landsholdet. Begge har opfyldt de formelle udtagelseskrav. Længere nede på 2017 ranglisten er der piloter der har klaret sig godt ved danske konkurrencer, men som ikke har opfyldt formelle krav til udtagelse. Derfor blev flere spurgt, af Rasmus og Peter, om de ville indsende en ansøgning om dispensation. Igen blev piloterene spurgt i den rækkefølge de står i på ranglisten. Finn indvilgede, de indsendte en ansøging, som Søren og jeg idag har godkendt.
Landsholdet til EM F3K 2018 er derfor: Peter Brüel, Rasmus Kempf og Finn Øhlenslæger. Tillykke og held og lykke! :D

Hvis I vil kende udtagelsesreglerne og vilkårene for evt. dispensation, så læs mere her:
http://www.modelflyvning.dk/elite/svaev ... shold.aspx

Mvh
Søren Nørskov og Erik Dahl Christensen
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: DLG 2017

06 dec 2017 18:49

Tak for beslutningen og den hurtige ekspedition, Erik og Søren.
thumbs-up.png
thumbs-up.png (662 bytes) Vist 2255 gange

Det er en ære og kilder allerede lidt i maven... :-)
 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: DLG 2017

06 dec 2017 19:08

Det er positivt at der kommer et fuldt hold afsted til EM!

Tillykke til Peter og Rasmus og til Finn med udtagelsen.
I sendes afsted med de bedste ønsker herfra.

Jeg mener også at det var rigtigt at tilbyde pladsen til Finn.

Jeg ved også hvad der står på menuen for næste sæson.
Flyvning, flyvning og mere flyvning.....

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Finnofden
Indlæg: 21
Tilmeldt: 17 dec 2014 21:56
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: DLG 2017

06 dec 2017 22:26

Hej Alle,

Det er en stor ære for mig at komme med på Landsholdet.
Jeg takker for den tillid i viser mig, en tillid jeg vil gøre alt for ikke at skuffe, trods min manglende erfaring. Som Ruben rigtigt skriver: jeg ser det er der kun 3 ting der hjælper mod manglende erfaring: træning, træning og træning. Det agter jeg at gøre.

Peter og Rasmus: Jeg glæder mig meget til den kommende sæson, hvor vi som hold skal finde sammen og udvikle os.


Finn Ø
Finn Ø. (OY 5209)