Alle danske modelpiloters forum

 
Finnofden
Indlæg: 21
Tilmeldt: 17 dec 2014 21:56
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: MFA-Djurs F3K stævne 9/9-2017

09 sep 2017 22:57

Hej Alle,

Mange tak til alle, for en hyggelig og lærerig dag.
Fandt mig selv i bilen analysere vejr hele vejen hjem :D

Rigtig godt arrangement, kan næsten ikke vente til næste år!

Finn Ø
Finn Ø. (OY 5209)
 
Brugeravatar
pbm77
Indlæg: 891
Tilmeldt: 06 nov 2005 21:12
Kontakt:

Re: MFA-Djurs F3K stævne 9/9-2017

10 sep 2017 20:29

Her er resultatet fra Djurs :)

Karsten vil komme med nogle bevingede ord senere :)
Vedhæftede filer
Djurs F3k 2017.xlsx
(23.37 KiB) Downloadet 161 gange
Peter Madsen
 
Brugeravatar
pbm77
Indlæg: 891
Tilmeldt: 06 nov 2005 21:12
Kontakt:

Re: MFA-Djurs F3K stævne 9/9-2017

11 sep 2017 12:20

Hej alle

Tak for endnu en hyggelig dag i lørdags. Tak til Karsten for at gennemføre konkurrencen og tak til alle I andre for dejligt samvær. Som de fleste af jer ved, kan jeg nok ikke helt holde til det, men det er satme svært at sige nej til en dag sammen med jer :)

Stort tillykke til Jens med sejren, og selvfølgelig også til Fnuggi (Axel) med 3. pladsen.


Det var været en dejlig sæson og jeg tror ikke, at jeg tidligere har formået at deltage i så mange konkurrencer i en sæson. En stor tak til de folk der står for det hårde arbejde, så vi andre kan komme og nyde en god dag og lege lidt sammen. Ikke mindst til de folk der afholder konkurrencerne og selv smider penge i det, så vi kan få lidt mad og præmier etc., men også de folk der står bag det hele, som Søren der sørge for planlægning og holder styr på det overordnede billede og pointstilling og Axel, der altid er klar til at hjælpe med at lave scorekort og indtastning efter dagens konkurrence, samt ofte slæber lyd med. Nu er vi jo så heldige, at vi har fået et noget mindre lydanlæg, så forhåbentlig bliver han fri for at belaste Skodaen så meget med de store højtalere (og dermed også mindske risikoen for buler). Også en stor tak til Ruben der også ofte hjælper med at taste ind og andre praktisk, samt Rasmus der de sidste gang har slægt en større pavillon med så lyd og pc kan stå i læ for regn. Og så er der alle de andre som jeg har glemt, I ved selv hvem i er (som fx Peter der knokler bag scenen til Swinging Denmark, så vi andre ikke skal tænke på så meget andet end at deltage). I gør alle en stor forskel og det er dejligt at se, at selvom der er tale om konkurrence og vi alle gerne vil gøre det så godt som muligt, så er det altid hyggen og det gode humør der er i højsædet, og stemningen er altid meget uhøjtidelig.

Keep swinging
Vi ses næste sæson :)
Peter Madsen
 
Brugeravatar
Karsten krogh Jeppesen
Emnestarter
Indlæg: 130
Tilmeldt: 23 aug 2009 20:52
Kontakt:

Re: MFA-Djurs F3K stævne 9/9-2017

12 sep 2017 19:09

Hej alle DLG Fans

Peter kom mig i forkøbet med de bevingede ord, det kunne jeg ikke have gjort bedre, eller mere rigtigt :D
Vejret endte jo med at blive helt hæderlig, og væverier ang. evt. aflysning pga. en dårlig vejrudsigt, vil aldrig komme fra min side mere.
Enden for Erik og Benjamin, blev jo at de sad i regnvejret på Fyn, mens vi fløj lystigt på Djursland :oops:
Ja vejr er sku' spændende og uberegneligt.
Tak til----------- kig på forrige indlæg.
Nogle af os ses måske inden, ellers ses vi til foråret.

En stor hilsen
fra Karsten

Husk:"Der er altid termik". Det er kun kvaliteten der swinger. ;)