Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Athena DLG RC-Netbutik

03 apr 2018 22:21

Hejsa.

I kommer da lige til Bording d. 14. Her kan I lure alt det i vil og helt sikkert nå at få lidt kastetips.
Samtidig kan I være med som tidtagere og lære konkurrenceformen at kende.
Herefter er der 14 dage til at træne og så er I klar til Fr3ak.

Sådan en konkurrencedag giver så meget mere end "tør"-træning hjemme på eget græs.

Kom frisk :P

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
bruel
Emnestarter
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Athena DLG RC-Netbutik

03 apr 2018 22:25

Clausefar skrev:
Det ville være rigtigt fedt hvis vi kunne mødes den 21 eller 22, vi trænger virkelig til at få bedre kast :D  :D

Det er noteret. Jeg tager fat i Mr. X (pr. mail) et par dage før den weekend når vejrprognosen er rimelig sikker, så ser vi om ikke det lykkes (og ellers er du/I velkommen til at ringe på nummeret i signaturen).
 
bruel
Emnestarter
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Athena DLG RC-Netbutik

04 apr 2018 00:17

Clausefar skrev:
<...> Jeg har også kigget på en Vortex 3, men den har jeg kun ku finde i Usa, jeg vil helst i Eu så jeg slipper for alt det bøvl med told og moms.

Hov hov: Vortex3 laves (vistnok) i Slovenien (deres kontaktnummer har i al fald landekode +386) og Slovenien er i EU: http://www.ds-composites.eu/#contact

Som med NXT'en: Her køber du direkte af producenten, hvilket kan være godt mht $$$ (ingen mellemmand). Omvendt kan leveringstiden være lang og kommunikationen med nogle af producenterne være lettere frustrerende (man hører intet, vente, vente, ZZZZZZZZZZ ...).