Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Ruben Sonne
Indlæg: 4911
Tilmeldt: 30 nov 2001 19:15
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: F3K Årslev

02 jul 2021 19:20

Det er scorekortene i hvertfald lavet efter :D
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: F3K Årslev

02 jul 2021 20:27

Jeg sørger for Kaffe, brød, smør og ost m.m. til morgenmad.
Resten af forplejningen skal I selv sørge for.
Husk en rulle toiletpapir til hvis du skal i skoven. Der er ikke toilet.
Mvh Erik
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: F3K Årslev

05 jul 2021 20:19

Tusind tak for en god dag hos Fyns Droneforening!

Vejret var blevet forudsagt på mange forskellige måder i ugen op til. Men på dagen startede det helt stille og med meget svag termik som alle skulle arbejde lidt med og der var også risiko for at lave fejl. Omkring middag blev det varmere og termikken blev for alvor svær. Den var ikke kraftig, men til gengæld var den skiftende. Sidst på dagen blev det nærmes nemt i de fleste grupper med store termikbobler der næsten ikke flyttede sig i de 10 minutter en gruppe varede. Dog gav sidste gruppe 2 udelandinger 3-400 meter væk. Heldigvis var majsen lav :D
Alt i alt en skøn dag og dejlig at mødes igen til konkurrence. Termiksulten var stor.

Podiet blev:
1) Tobias Sonne
2) Erik Dahl Christensen
3) Loet Wakkerman

Resultater:
hhttp://gliderscore.com/onlinescores.as ... TyM7S9U9Gw

Tak til Ruben for opsætning i Gliderscore, scorecards, lydbox, pløkker og hjælp undervejs.
Tak til Fyns Droneforening - vi vil gerne komme igen.
Tak til alle 12 deltagere for at bakke op og komme ud af Coronahiet :)

Erik

Edwin snakkede om, måske at prøve at invitere til F5K - som en separat gruppe? Man vil kunne flyve med i både F3K og F5K.

PS:
Jeg har tit lavet en forholdsvis systematisk evaluering. Jeg har gjort det lidt anderledes denne gang og har kigget mere i resultatdetaljerne. Del også gerne hvad DU gør eller bliv inspirereret hvis ikke mit er sort snak:
viewtopic.php?f=78&t=102471&start=60#p535162
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!