https://www.lindinger.at/en/AIRPLANES/M ... OR/9754428
Hej.
Nogle der har kendskab/erfaringer med denne...?
Mvh
Robbe Amplitude
Robbe Amplitude
Claus.
OY-4069
Kalundborg modelflyveklub
OY-4069
Kalundborg modelflyveklub
- Tommy Persson
- Indlæg: 2259
- Tilmeldt: 23 apr 2002 17:36
- Geografisk sted: Hillerød
- Kontakt:
Re: Robbe Amplitude
Kun hvad der kan læses på RC-Groups (78 sider!): https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... ner/page78
Og RC Network: https://www.rc-network.de/threads/ampli ... er.749315/
Det er selvfølgelig på ingen måde en fuldblods konkurrence hotliner til F5B, eller F5F, men jeg kan godt lide, at den har flaps. Hvad skal den bruges til?
Når jeg spørger, hvad den skal bruges til, så er det fordi jeg håber, at der kunne komme gang i konkurrenceflyvning i Danmark igen.
Tommy
Og RC Network: https://www.rc-network.de/threads/ampli ... er.749315/
Det er selvfølgelig på ingen måde en fuldblods konkurrence hotliner til F5B, eller F5F, men jeg kan godt lide, at den har flaps. Hvad skal den bruges til?
Når jeg spørger, hvad den skal bruges til, så er det fordi jeg håber, at der kunne komme gang i konkurrenceflyvning i Danmark igen.
Tommy
Re: Robbe Amplitude
Hov, glemte helt at vende tilbage...
Min plan var på sigt, at prøve kræfter med noget konkurrenceflyvning... men hvis den ikke kan holde, er det jo ikke den jeg skal have...
Men hvilken skal man så købe...?
Min plan var på sigt, at prøve kræfter med noget konkurrenceflyvning... men hvis den ikke kan holde, er det jo ikke den jeg skal have...
Men hvilken skal man så købe...?
Claus.
OY-4069
Kalundborg modelflyveklub
OY-4069
Kalundborg modelflyveklub
- Tommy Persson
- Indlæg: 2259
- Tilmeldt: 23 apr 2002 17:36
- Geografisk sted: Hillerød
- Kontakt:
Re: Robbe Amplitude
En god konkurrencemodel skal ikke kun kunne holde til mosten, men også flyve godt i alle konkurrencens faser. F5B (og F5F) stiller store krav til både, at kunne flyve hurtigt, og ikke mindst holde farten i svingene under baneflyvningen samtidig med, at den også kan flyve relativt langsomt og godt i termikdelen.
Når der er ambitioner om konkurrenceflyvning, så vil mit bud altid være en brugt F5B (eller F5F) konkurrencemodel, hvis man ikke da ikke vil anskaffe sig en ny. Og de mest oplagte er Avionik Bxx, Speedfire-2, Suprise 1x, og GoOne8.
Tommy
Når der er ambitioner om konkurrenceflyvning, så vil mit bud altid være en brugt F5B (eller F5F) konkurrencemodel, hvis man ikke da ikke vil anskaffe sig en ny. Og de mest oplagte er Avionik Bxx, Speedfire-2, Suprise 1x, og GoOne8.
Tommy
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster