Nyt visuelt tema på hjemmesiden?

Ris og ros om hjemmesiden og forum - Måske også forslag til forbedringer
Besvar
Brugeravatar
JornWildt
Indlæg: 1086
Tilmeldt: 06 aug 2012 11:10
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Nyt visuelt tema på hjemmesiden?

Indlæg af JornWildt »

Hvad skete der med temaet på modelflyveforum? Vi havde sådan et fint elegant luftigt tema - og nu ligner det noget fra 00'erne?
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly.
Medlem af EFK87.
Brugeravatar
mikkelsen-admin
Site Admin
Indlæg: 38
Tilmeldt: 12 okt 2016 08:34
Kontakt:

Re: Nyt visuelt tema på hjemmesiden?

Indlæg af mikkelsen-admin »

I forbindelse med at forum er blevet opgraderet for nylig, er det gamle layout desværre ikke længere kompatibelt - det ville ikke virke korrekt.
Derfor er det phpBB's standard layout som bruges, indtil der evt bliver taget en beslutning om at ændre det til noget andet der virker sammen med denne version af forum.
Peter Mikkelsen
Brugeravatar
JornWildt
Indlæg: 1086
Tilmeldt: 06 aug 2012 11:10
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Nyt visuelt tema på hjemmesiden?

Indlæg af JornWildt »

Tak.
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly.
Medlem af EFK87.
Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst