Nyt visuelt tema på hjemmesiden?
Nyt visuelt tema på hjemmesiden?
Hvad skete der med temaet på modelflyveforum? Vi havde sådan et fint elegant luftigt tema - og nu ligner det noget fra 00'erne?
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly.
Medlem af EFK87.
Medlem af EFK87.
- mikkelsen-admin
- Site Admin
- Indlæg: 38
- Tilmeldt: 12 okt 2016 08:34
- Kontakt:
Re: Nyt visuelt tema på hjemmesiden?
I forbindelse med at forum er blevet opgraderet for nylig, er det gamle layout desværre ikke længere kompatibelt - det ville ikke virke korrekt.
Derfor er det phpBB's standard layout som bruges, indtil der evt bliver taget en beslutning om at ændre det til noget andet der virker sammen med denne version af forum.
Derfor er det phpBB's standard layout som bruges, indtil der evt bliver taget en beslutning om at ændre det til noget andet der virker sammen med denne version af forum.
Peter Mikkelsen
Re: Nyt visuelt tema på hjemmesiden?
Tak.
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly.
Medlem af EFK87.
Medlem af EFK87.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst