(Kyosho) T33
-
Søren Chr. Schmidt
- Indlæg: 46
- Tilmeldt: 28 aug 2017 11:19
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
(Kyosho) T33
Jeg er køber til en T33, gerne den fra Kyosho, selvom de er ved at være gamle efterhånden. Har du en til salg, vil jeg gerne høre fra dig.
Flyvemaskiner er af træ og har en propel i næsen!
Søren
Søren
-
Topgunpilot
- Indlæg: 36
- Tilmeldt: 31 okt 2003 16:01
- Kontakt:
Re: (Kyosho) T33
Hej Søren
Jeg har en du må få billigt, den har lidt "brugsspor" og er tom. Den originale motor er brændt af, men jeg har en anden fan til 4s der kan følge med.
Mvh Jan, Vejle
Jeg har en du må få billigt, den har lidt "brugsspor" og er tom. Den originale motor er brændt af, men jeg har en anden fan til 4s der kan følge med.
Mvh Jan, Vejle
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster