Hjælp til indstillings vinklen på min Ventus.
- Robert Danielsen
- Indlæg: 6121
- Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
- Kontakt:
Re: Hjælp til indstillings vinklen på min Ventus.
Tusind tak Ruben
Mvh Robert Danielsen.
Woodstock MFK.
Aviator MFK.
Woodstock MFK.
Aviator MFK.
- Robert Danielsen
- Indlæg: 6121
- Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
- Kontakt:
Re: Hjælp til indstillings vinklen på min Ventus.
Jeg var til stævne i sidste weekend, hvor jeg havde rig mulighed for at få testet. Men nåede ikke i mål. De 0,9 grad er ikke for lidt. Jeg fik rykket C&G lidt tilbage. Jeg har fjernet 60g fra næsen, og det er ikke nok endnu. Desværre vendte vinden de næste par dage, og kom mere på tværs af banen, end jeg brød mig om at lande i med Ventus'en. Så jeg nåede ikke i mål, og den har stadigvæk en tendens til at stikke næsen i vejret, når farten stiger. Og jeg synes også den kurver lidt mærkeligt. Så der skal trimmes mere på den. I første omgang med C&G. Og er det ikke nok, må jeg ligge mere under haleplanet.
Mvh Robert Danielsen.
Woodstock MFK.
Aviator MFK.
Woodstock MFK.
Aviator MFK.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster