Hjælp til indstillings vinklen på min Ventus.

Teknisk forum om aerodynamik
Brugeravatar
Robert Danielsen
Indlæg: 6121
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Re: Hjælp til indstillings vinklen på min Ventus.

Indlæg af Robert Danielsen »

Tusind tak Ruben😊
Mvh Robert Danielsen.

Woodstock MFK.
Aviator MFK.
Brugeravatar
Robert Danielsen
Indlæg: 6121
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Re: Hjælp til indstillings vinklen på min Ventus.

Indlæg af Robert Danielsen »

Jeg var til stævne i sidste weekend, hvor jeg havde rig mulighed for at få testet. Men nåede ikke i mål. De 0,9 grad er ikke for lidt. Jeg fik rykket C&G lidt tilbage. Jeg har fjernet 60g fra næsen, og det er ikke nok endnu. Desværre vendte vinden de næste par dage, og kom mere på tværs af banen, end jeg brød mig om at lande i med Ventus'en. Så jeg nåede ikke i mål, og den har stadigvæk en tendens til at stikke næsen i vejret, når farten stiger. Og jeg synes også den kurver lidt mærkeligt. Så der skal trimmes mere på den. I første omgang med C&G. Og er det ikke nok, må jeg ligge mere under haleplanet.
Mvh Robert Danielsen.

Woodstock MFK.
Aviator MFK.
Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster