Er ved at finde min gode gamle ASH31er frem fra gemmeren.
Den har ikke fløjet i ca. 5 år, og vel fløjet omkring 50-75 ture tidligere.
Modtageraccuerne er A123celler som måske kan holde op til 1000 cyles.
Jeg kan se de er fra 2014, så 12 år gamle. En vis alder for batterier. Men de stod med 3,4V pr. Celle og kunne lades lige så fint op.
Nu har jeg skiftet dem til nye, og tænker de måske bare bliver smidt i en gammel model af en art, eller på genbrugspladsen.
Men er det synd, hvis ellers de virker?
Måske det bare er bedst for mavefornemmelsen?
Hvad tænker i?