Alle danske modelpiloters forum

 
per_folmann
Emnestarter
Indlæg: 328
Tilmeldt: 10 nov 2006 17:02
Kontakt:

Ny Ultimate AMR fra PA :-)

23 nov 2008 22:26

Hey!

Tjek lige videoer ud på den nye Ultimate AMR fra PA.

Jeg har sku ikke set en model med flyveegenskaber før....super cool model:D
Det ku meget vel blive min næste model:D


her

Venligst
Per
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (67.19 KiB) Vist 477 gange
Jeg gider ikke, hvis den ikke kan loope på højkant!!!
 
marauderen
Indlæg: 388
Tilmeldt: 12 maj 2006 19:44
Kontakt:

for helvede mand....få dig dog

25 nov 2008 19:56


for helvede mand....få dig dog et liv - du tumler jo rundt mellem samtlige hobbyforretninger i hele verden.

Jeg var faktisk i kontakt med et firma i udlandet forleden (du får ikke at vide hvem...de ska ha fred) og de talte om en gut som de
kaldte the red baron. Ja, jeg sagde ikke noget - men de mente at
The red baron var ved at åbne et engros lignende foretagende...hjemme i stuen. Noget med at kone og barn blev lagt
i seng 1600 og så var der business until xxxx who knows!

MEN DU KØBER IKKE DENNE MODEL FØR MIG:D:D:D:D
k.danefeld
 
Brugeravatar
Spectra
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 10 apr 2003 16:08
Kontakt:

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af

25 nov 2008 21:38

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af per_folmann[/i]

Hey!

Tjek lige videoer ud på den nye Ultimate AMR fra PA.

Jeg har sku ikke set en model med flyveegenskaber før....super cool model:D
Det ku meget vel blive min næste model:D


her

Venligst
Per



Nu håber jeg du har set en model med flyve egenskaber før. Ellers er det lidt trist..hehe :D (Sorry det er gas)

Men ellers en fint flyver, men kan den noget som alle de andre ikke kan? Det er en kanon video og en go pilot. Men det er da bare en 3D flyver som alle de andre eller?
Martin Hjermitslev

Official member of the pitchbrother society
Sponsored by Krunder Aerospace: KA-Paddles and KA-Gyro mounts

Tip: Lad være med at klippe en busk når Krunder har været der! Der er kun de hårde grene tilbage!

WWW.THEPITCHBROTHERS.COM"
 
Esben
Indlæg: 221
Tilmeldt: 09 jun 2006 21:35
Kontakt:

Spectra: Den kan godt være

25 nov 2008 23:13

Spectra: Den kan godt være den ikke kan mere end andre :) men til gengæld ser den jo kanon flot ud ;)
Den vil helt sikkert kunne stå ved siden af min PA extra 260 uden at skamme sig :P
Bevar den gode tone her på forum!!!
 
Brugeravatar
Spectra
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 10 apr 2003 16:08
Kontakt:

Ja den ser fin ud..

26 nov 2008 11:20

Ja den ser fin ud.. Ser meget let ud i luften og kan da også holde til at få klø kan man se.. Det er altid en go kombi..hehe :)
Martin Hjermitslev

Official member of the pitchbrother society
Sponsored by Krunder Aerospace: KA-Paddles and KA-Gyro mounts

Tip: Lad være med at klippe en busk når Krunder har været der! Der er kun de hårde grene tilbage!

WWW.THEPITCHBROTHERS.COM"
 
per_folmann
Emnestarter
Indlæg: 328
Tilmeldt: 10 nov 2006 17:02
Kontakt:

Jeg har mailet lidt med

26 nov 2008 21:34

Jeg har mailet lidt med Elfly, og de giver mig ret i at, det nok er verdens bedst model i sin klasse, så jeg vil mene er det er noget helt særligt, og det kan også ses på videoerne selvfølgelig er det også piloten, men det ses tydeligt at den har en super lav planbelastning.
Den kan muligvis ikke andre manøvre end andre.….og dog, men kan gøre dem endnu bedre, endnu hurtigere, endnu skarpere.
Det er også udsevanligt et vi har en hobby hvor vi har muligheden for at anskaffe det ypperste af det ypperste til en så lav pris, hvor mange hobbyer/fritidsinteresser er dette muligt???
Så jo... det er noget helt særligt, jeg har pt. En Katana MD også fra PA. Dette er absolut den bedst model jeg har haft, og jeg har haft 10, og Ultimate skulle være endnu bedre.

Yder mere er det rat at se at der er nogle innovative firmaer, der udvikler som PA. Med sin FiberFusion teknologi, det var der meget andre producenter der kunne lære noget af.
PA. Er laaangt foran mange andre producenter på dette punkt.
Alt i alt, er dette noget ud over det sædvanlige, og jeg kan ikke vente til at få sådan en fantastisk model.

Kim...jeg vil gøre ALT for at få den før dig....Shhhhhh du må ikke sige noget om min business,
min familie skal ikke opdage, at jeg putter sovepiller i deres mad.
Jeg har også været i kontakt med det firma i østen som du nævner, og de nævnte at min bestilling var i restordre, og at de lige skulle have bestilt fra deres største grossist Mr. danefeld in Denmark:D:D

Venligst
Per





Jeg gider ikke, hvis den ikke kan loope på højkant!!!