Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Emnestarter
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

3D Xtreme Flight 2015 - Aflyst

12 maj 2015 08:43

Hej Alle 3D interesserede piloter, vi er i år nød til at aflyse vores kære stævne da vi i år ikke har et sted at afholde det.
Det er vi naturligvis kede af, men der er ikke så meget at gøre ved det.


Venlig hilsen
3D Xtreme Flight Crew

Tommy Nielsen
&
Thomas Larsen
3D Biaches!!!!!!!!!!!

Tommy Nielsen
 
Brugeravatar
Pade
Indlæg: 1050
Tilmeldt: 26 maj 2004 08:40
Kontakt:

Et 4 minutters freestyle program,

12 maj 2015 18:07

Et 4 minutters freestyle program, gerne med 3D, er altid velkomment til IMAC konkurrencerne i løbet af sommeren. Var det ikke noget for jer at deltage i det?
Jeg forsøger også at sætte et landshold til freestyle til IMAC nordisk mesterskab i uge 34, men jeg synes ikke interessen har været så stor...og det kan jeg ikke helt forstå? Det er da alle tiders mulighed for at blive målt op imod andre dygtige piloter i den gren af modelflyvning!
Kristian Pade Nielsen - Mfk Nuserne - Filskov Mfk
 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Emnestarter
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

Nej Tak. Jeg har været

13 maj 2015 02:34

Nej Tak. Jeg har været med i IMAC, nej tak ellers tak.
3D Biaches!!!!!!!!!!!



Tommy Nielsen
 
Brugeravatar
florent68
Indlæg: 58
Tilmeldt: 14 maj 2014 21:50
Kontakt:

Øv,øv,øv,,, rejsen er allerede bestilt

13 maj 2015 08:57

Øv,øv,øv,,, rejsen er allerede bestilt til det elles kanon arrangement som du Tommy og Thomas har stået for !!!! Håber jeg møder jer 3 D piloter til Nusernes og MDK sommerlejr i uge 28 og 29. 😃😀...PS i må gerne benytte Rønne modelflyveklub flyveplads til Extremeflight helt gratis hvis det er? 😉 hilsen Florent 😜
 
KillerYam
Indlæg: 813
Tilmeldt: 20 sep 2004 09:10
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Hej Florent Tak for ordene. Jeg

13 maj 2015 14:24

Hej Florent
Tak for ordene. Jeg har faktisk haft dig og Bornholm i tankerne, og synes personligt det kunne være fedt.
Ved bare ikke hvor mange der vil tage turen, men jeg er positiv, og kommer gerne :)
 
Jesper M Sørensen
Indlæg: 1148
Tilmeldt: 29 okt 2001 12:24
Kontakt:

Hvorfor

13 maj 2015 14:30

Hvorfor

Hvad er der galt med IMAC stævnerne Tommy_OY-6633 ?
Jesper


Graupner MZ32
Don\'t run, you\'ll only die tired
 
Brugeravatar
Tommy_OY-6633
Emnestarter
Indlæg: 340
Tilmeldt: 31 jan 2011 19:09
Kontakt:

Jeg syntes ikke vi skal

13 maj 2015 14:38

Jeg syntes ikke vi skal snakke om IMAC, jeg syntes bare sidst jeg diltog at man hverken blev særlig godt modtaget eller havde nogen form for sammenhold med de allerede etablerede grupper, + at jeg erfarede mig at folk går tidligt i seng fordi de tager konkurrencen seriøst, og fuld respekt for det.. men vi vil godt have os en bejer eller 10 om aftenen.
3D Biaches!!!!!!!!!!!



Tommy Nielsen
 
rocker-keld
Indlæg: 1872
Tilmeldt: 16 feb 2008 20:55
Kontakt:

Jeg syntes ikke vi skal

13 maj 2015 17:36

Jeg syntes ikke vi skal snakke om IMAC, jeg syntes bare sidst jeg diltog at man hverken blev særlig godt modtaget eller havde nogen form for sammenhold med de allerede etablerede grupper, + at jeg erfarede mig at folk går tidligt i seng fordi de tager konkurrencen seriøst, og fuld respekt for det.. men vi vil godt have os en bejer eller 10 om aftenen.


Det er jeg ked af at høre Tommy..
Syns ellers vi gør hvad vi kan for at byde nye piloter velkommen, og hjælpe folk godt igang.
Tidligt i seng er heller ikke noget jeg kan nikke genkendende til, mener nu nok vi plejer give den gas.
Det er klart at når der bliver udleveret "Unknown" program lørdag aften, vil folk gerne sætte sig ind i hvad man skal flyve dagen aften da dette gælder 25% af weekendens samlede score. Men syns ikke det plejer at lægge en dæmper på festen lørdag aften.
Er ked af at høre din overbevisning omkring Imac, men alle har jo ret til deres mening.
Håber du kunne tænke dig at give det en chance igen engang..

Vh..
Brian Andersen
Sæby MFK
Tlf: 29824258
OY 9017


In Heaven all the interesting people are missing..(Nietzsche)
 
Brugeravatar
florent68
Indlæg: 58
Tilmeldt: 14 maj 2014 21:50
Kontakt:

Hej Thomas, Tommy og alle

16 maj 2015 09:17

Hej Thomas, Tommy og alle jer andre. Ja men Bornholm er et dejlig feriested med dejligt natur, god mad, fred og rå, lækker hvid sand strand, masser af sild, hehe 😄, så det vil være skønt at få Extremeflight til øen..... Men de faciliteter som Rønne modelflyveklub roder over er meget begrænset,,, flyvepladsen er 80*60 med godkendt til stor model og jet . Vi har desværre ingen bygning på pladsen, ingen el og ingen toilet. Rejsen i sig selv til Bornholm er selvfølgelig en mer udgift , men hvis interessen og viljen er der så kan alt lade sig gøre... Internt her i klubben er vi ikke mange medlemmer men til gengæld er her ikke så meget vrøvl vi er god kammerater og nyder bar at flyve.... Hilsen Florent ☺
 
KillerYam
Indlæg: 813
Tilmeldt: 20 sep 2004 09:10
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Hurra det flasker sig alligevel.

20 maj 2015 19:08

Hurra det flasker sig alligevel.

her