Alle danske modelpiloters forum

 
PropelLars
Emnestarter
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29 okt 2001 07:28
Kontakt:

LEGO Mindstorm EV3 adgangskoder

20 sep 2021 19:39

Lego mindstorm EV3
Jeg købte en Lego Mindstorm EV3, der ikke indeholder adgangskoder til den APP som man skal bruge til at kode den. Så reelt er den værdiløs. Ved I hvordan man får fat i EV3 adgangskoder, uden at betale kassen?

Skriv gerne på 722O2I4I

Lars Rasmussen, Slowbuilder;
 
haumovie
Indlæg: 104
Tilmeldt: 21 okt 2018 13:34
Geografisk sted: Mols
Kontakt:

Re: LEGO Mindstorm EV3 adgangskoder

21 sep 2021 11:24

Jeg ved reelt intet om det, men følgende har jeg lige fundet på nettet:
While the [font=Open Sans, sans-serif]Lego Education Mindstorms EV3 Programming app is available to download for free, you will be prompted for a password, which you can only get if you have purchased the 

Lego Education EV3 Software

. If you’re like me, and you purchased the software awhile back, you can call Lego tech support at 866-349-5346 for assistance with the password. Make sure to have your order number ready.[/font]


I know it may seem expensive to buy the [font=Open Sans, sans-serif]Lego Education EV3 Software for $99 when you can get the 

Lego Retail EV3 Software

 for free, but there are a lot of additional capabilities in the education version that I think are worth it. The software includes a Robot Educator that contains 48 step-by-step tutorials. It also provides model building instructions and programs for fascinating robots not found in the retail software.[/font]


Så det lader til at man skal have den dyre pakke for at benytte app'en.
Men..hvis det blot er bluetooth password for at kunne connecte, så er default "1234".
 
PropelLars
Emnestarter
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29 okt 2001 07:28
Kontakt:

Re: LEGO Mindstorm EV3 adgangskoder

21 sep 2021 21:29

Tak for tippet! Vi prøver at grave lidt i den retning :-)

Lars Rasmussen, Slowbuilder;