Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
klavs mehlby
Emnestarter
Indlæg: 129
Tilmeldt: 07 mar 2009 09:24
Kontakt:

Er der måske nogen der

15 sep 2015 22:25

Er der måske nogen der bor i nærheden af Hvidovre der kunne tage ud til HeadRC og høre hvordan det står til og om de sender de ordrer der ligger ?
OY 5544
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Jeg har også opgivet at

15 sep 2015 22:57

Jeg har også opgivet at få min flyver som jeg har sendt svar på mail op til seks gange uden svar fra Gudmund og når man endelig for fat i ham pr telefon ringer senere, men sker ingenting. Jeg køber altid fra nu af alle mine vare hos Lindinger og for en fantastisk service og fragtfrit levering og en super pris og leveringstid tre dage fra den dag man afgiver sin order.
Man må nok se at der ingen forhandler er tilbage mere i Danmark mere set i forhold til tidligere. Også Avionic er ved at lukke ned med forretningen som man kan læse inde på Stigs hjemmeside af.
 
Hans
Indlæg: 3154
Tilmeldt: 29 okt 2001 10:11
Kontakt:

Prøv at se på deres

16 sep 2015 09:18

Prøv at se på deres hjemmeside. Man kan ikke bare tage derud, og man kan heller ikke bestille til afhentning i butikken. Der er kun åben efter nærmere aftale.
 
Brugeravatar
Robert Danielsen
Indlæg: 5987
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Jeg har også opgivet at

16 sep 2015 09:34

Jeg har også opgivet at få min flyver som jeg har sendt svar på mail op til seks gange uden svar fra Gudmund og når man endelig for fat i ham pr telefon ringer senere, men sker ingenting. Jeg køber altid fra nu af alle mine vare hos Lindinger og for en fantastisk service og fragtfrit levering og en super pris og leveringstid tre dage fra den dag man afgiver sin order.
Man må nok se at der ingen forhandler er tilbage mere i Danmark mere set i forhold til tidligere. Også Avionic er ved at lukke ned med forretningen som man kan læse inde på Stigs hjemmeside af.


At skrive at der ikke findes forhandler i DK som har en fornuftig service og være på hylden er alså ikke rimlig. Rc-netbutik har de vare som er på hjemmesiden. Vis ikke står det der. Super hurtig. Har mange af de nye ting, og ikke mindst super service. Handler det meste af de ting jeg bruger der. Så du kan alså ikke skære alle over damme kam!
Mvh Robert Danielsen

Aviator MFK.
 
hs64
Indlæg: 402
Tilmeldt: 31 jul 2003 14:28
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Hej Holte Model er nu

16 sep 2015 09:51

Hej Holte Model er nu heller ikke dum
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Hej Robert Jeg skriver heller ikke

16 sep 2015 11:11

Hej Robert
Jeg skriver heller ikke at der ikke yders en god service hos de danske forhandler nogen steder, Jeg siger bare at jeg for en god service i Tyskland og ikke sagt at der nok er nogen forhandler i Danmark som nok er gode nok dem som er tilbage, men jeg vil bare sige at der er ikke ret mange tilbage og det med head rc er bare træls hvis de ville fortsætte ville der nok være flere kunder til køb på deres hjemmeside af istedet ikke svare på mails eller gære noget for at sælge det som de har tilbage på deres hjemmeside. Men hvis der er nogen som skal ud til dem er jeg villig til at betale for flyet plus fragt m.m. For at gøre mig denne tjeneste.
 
zeppelin
Indlæg: 333
Tilmeldt: 07 mar 2013 11:07
Kontakt:

Hej fra København ... Modelflyvere er

16 sep 2015 14:45

Hej fra København ...

Modelflyvere er en uddøende race - Hobbyking.com er billigt og sikkert - og derfor lukker butikkerne ned.
Har for nyligt besøgt HeadRC og der er min anbefaling 100% cash on site.
Det er også min erfaring med Holte model - bestilte et fly men fik penge i retur først efter flere måneder.

Super kundeservice har iccom.dk (agent for OS Motorer) i Valby - har en del modelrelateret og de kan virkelig anbefales.

Per Olson
Formand Comet MFK
 
Brugeravatar
Rudi
Indlæg: 22
Tilmeldt: 04 mar 2003 20:53
Kontakt:

Kære Per, nu må du

29 sep 2015 21:07

Kære Per, nu må du huske at når man feks. bestiller et fly i en webshop og betaler med betalingskort, så er pengene kun reserveret hos PBS/Teller indtil webshoppen afsender varen til dig og først der må trykke på "træk penge" knappen i betalingssystemet.
Hvis varen er i restordre og kunden vælger at vente på varen, er pengene stadigvæk kun reserveret hos Teller/PBS og butikken har ikke fået pengene, da de jo ikke har sendt varen endnu.
Så med andre ord når man venter på en flyver som er i restordre eller er forsinket så kan man til hvert tid bede butikken om at slette reserveringen så man har rådighed over sin penge igen og evt. lave en ny ordre når varen kommer.
Den erfaring du beskriver med Holte model vil jeg gerne høre nærmere om. Vi kan hverken finde dig i vores Debitorsystem, Ordresystem eller webshop system. Så fortal os venligst baggrundshistorien når du vælger her an anklage mig for at tilbageholde dine penge. mvh Rudi
Rudi Hübner, født østriger i 69 og i DK siden 88. Medlem af NFK, Jet Danmark, flyver siden 94
www.holte-modelhobby.dk"
 
Poul Munch
Indlæg: 787
Tilmeldt: 22 feb 2006 18:27
Kontakt:

Hej Per Hvordan fik du kontakt

29 sep 2015 21:47

Hej Per

Hvordan fik du kontakt til Head RC? Jeg har sendt mail, ringet og såmænd også været forbi uden held.
Mvh Poul Munch Andersen KFK
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Kunne jeg også godt tænke

29 sep 2015 22:55

Kunne jeg også godt tænke mig at vide hvordan man for fat i dem.