Alle danske modelpiloters forum

 
ClausT
Indlæg: 5523
Tilmeldt: 12 feb 2002 15:11
Kontakt:

Re: Trafikstyrelsen

20 feb 2024 23:57

Har skrevet til den angivne kontaktperson hos analyse firmaet:

-----------------
From: Claus Tønnesen <claus@tonnesen.dk>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 23:55
To: jay@moos-bjerre.dk <jay@moos-bjerre.dk>
Subject: Spørgeskema fra trafikstyrelsen - uklar afsender!
 
Hej Jacob,
Har modtaget spørgeskema fra ?  overskrift siger modelflyvning danmark, indhold siger trafikstyrelsen.

Ja, vi er mange der gerne vil respondere, men den modtagne invitation balancerer på kanten af en spam/fishing mail.
Beklager at være lyseslukker, men præcist denne type mail bliver mange af os bombarderet med i dagligdagen, netop for at skærpe opmærksomheden på  ikke at klikke på 'hvad som helst'.

Vil anbefale at invitation følges op med tilsvarende kommunikation fra Trafikstyrelsen/involverede forbund, indtil da forbliver den i min 'uønsket mail' folder.
/Claus
 
ClausT
Indlæg: 5523
Tilmeldt: 12 feb 2002 15:11
Kontakt:

Re: Trafikstyrelsen

21 feb 2024 12:12

Så er der svar fra Jacob, alt er ok, blot manglende koordinering af udsendelse og kommunikation omkring undersøgelsen.

-------------------------------------
Hej Claus 
Tak for din mail. Vi er blevet nødsaget til at gå igennem unionerne, da det er dem som ligger inde med medlemmernes kontaktoplysninger. 

Trafikstyrelsen sender en opslag ud på deres LinkedIn-side i løbet af denne uge. 

Vi håber meget på din besvarelse :)

Sig til hvis du har brug for mere information fra mig af.

Bedste hilsner 
Jacob
 
Brugeravatar
Stenild
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 24 apr 2002 10:52
Geografisk sted: Aars
Kontakt:

Re: Trafikstyrelsen

21 feb 2024 13:17

ClausT skrev:
Så er der svar fra Jacob, alt er ok, blot manglende koordinering af udsendelse og kommunikation omkring undersøgelsen.

-------------------------------------
Hej Claus 
Tak for din mail. Vi er blevet nødsaget til at gå igennem unionerne, da det er dem som ligger inde med medlemmernes kontaktoplysninger. 

Trafikstyrelsen sender en opslag ud på deres LinkedIn-side i løbet af denne uge. 

Vi håber meget på din besvarelse :)

Sig til hvis du har brug for mere information fra mig af.

Bedste hilsner 
Jacob

Tak for detektiv arbejdet Claus ;)
Mvh

Brian Stenild