Hej.
Jeg har som mange andre ikke brugt vores forum længe. Faktisk siden vi skiftede til dette forum.
Jeg har selvfølgelig været på i ny og næ. Men ikke sådan rigtigt som "bruger".
Jeg har som mange brugt andre platforme.
Men de er bare ikke særlig egnet til at lave byggetråde eller tråde om emner som mange kan byde ind i. Og det synes jeg er synd.
Så jeg er på det sidste begyndt at bruge forummet igen, som rigtig "bruger". Jeg har bla lave en tråd om en genopbygning. Og det er her udfordringen opstår.
For jeg bøvler med at jeg ikke kan ligge visse billeder op, pga de er for store. Og det gør sig selv, at jeg så heller ikke kan ligge film op.
Jeg har i min tråd så smidt et link til FB hvor man kan se billederne. Men så går det fede lidt af at bruge meget tid på at lave en omhyggelig byggetråd.
Så mit spørgsmål er om vores forum kan upgraderes til at tage større filer på lige fod med alle andre platforme?
Og selvfølgelig om man er villig til at gøre det?
Og før nogen begynder med opslag om at jeg bare kan minimere mine billeder.
Det kommer ikke til at ske, da jeg simpelthen ikke gider sidde og gøre det. Så vil jeg heller undlade at lave byggetråde.
Og ja, jeg har taget mine billeder med mindste opløsning på min mobil, som dog er ret høj, da det jo ikke er et issue nu om dage.
Håber mit opslag læses som konstruktiv. Sådan er det i hvert fald ment.