Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Forum nytårsønske

30 dec 2017 12:37

Kære alle, glædelig jul og godt nytår.

Jeg vil ønske for vores forum, at det igen bliver aktivt og levende. Derfor håber jeg, at vi sammen kan få flere til at bruge vores forum til det som et forum er godt til, samtidig med at vi også bruger vores facebookside til det som den er god til. Flere byggetråde! Flere tråde hvor vi aftaler at mødes og flyve et nyt sted sammen! Jeg ønsker at vi sammen vil give den gas med masser af spørgsmål, gode reflekterede svar, så vi alle kan medvirke til at vores forum fortsætte med at være en kilde til viden og informationer der kan gavne vores fælles hobby. Forum er OS!

Endnu engang glædelig jul og godt nytår til alle, og ikke mindst ti de frivillige moderator(e) der også hjælper os alle med, at sørge for at forum forbliver læsværdigt og med færrest muligheder for at krumme tæer.

De kjærligste nytårshilsner
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Poul Munch
Indlæg: 787
Tilmeldt: 22 feb 2006 18:27
Kontakt:

Re: Forum nytårsønske

30 dec 2017 19:57

Hej Erik m fl.

Jeg kan kun give dig ret. Men det er som om at også byggetråde, kommer på Face-book nu om dage. Om det er ønsket om en hurtigere response, eller det kun er fordi forum var nede så længe, at forum er glemt ved jeg ikke. Men for mig er forum et bedre medie at læse på, end min mobil.
Jeg håber også at der kommer flere bygge tråde, a la maskinkanonen.

Mvh Poul Munch Andersen HTM
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Forum nytårsønske

31 dec 2017 12:07

Hej Erik

Godt nytår og lad os få noget lækkert flyvevejr i 2018 :)
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.