Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Arvid
Indlæg: 4352
Tilmeldt: 18 jan 2004 10:27
Kontakt:

Re: Forum er da ikke helt dødt

15 jan 2021 23:58

Værdien af Modelflyve Forum ja selvfølgelig!
de ca. 4-5 gange om dagen jeg kikker på forum
er der hver gang omkring 100 der kigger, så interesse er der vel!
Hvofor der ikke er flere der skriver om deres byggeprojekt kan man jo kun gisne om.
Jeg har tænkt mig at blive ved så længe jeg mener det kan være interessant for andre.
Jeg følger med i alle byggetråde, selv om jeg ikke kommentere på alle, så er det min mening vi/jeg ikke kan undvære dem, og kan kun opfordre til at flere, der skriver på forum. Og håber til sommer måske først juli/august (er jeg bange for) at vi igen kan mødes på andre flyvepladser!
Mit bud i disse covid 19 tider
Mvh.
Arvid
 
Andreas
Indlæg: 1450
Tilmeldt: 03 jan 2003 20:03
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Re: Forum er da ikke helt dødt

16 jan 2021 08:18

Hvis man gerne vil holde gang i forum, skulle man nok gøre det mere synligt på den nye hjemmeside, jeg syntes det er gemt lidt for meget, når det ligger under links og ikke har sin egen fane på forsiden.
Hilsen
Andreas ✈
 
Brugeravatar
boie
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 03 maj 2004 12:10
Geografisk sted: Hirtshals/ Danmark
Kontakt:

Re: Forum er da ikke helt dødt

16 jan 2021 11:58

Jeg er helt enig. Forum er gemt lidt for meget væk på den nye hjemmeside.

Jeg støtter forum 100% og er inde på det flere gange dagligt. Jeg er så ærgelig over at mange foretrækker facebook. Du har ingen oversigtlig historik da indlæggende bare drukner i mængden over tid.

Forum er vores egen lille skattekiste af byggetråde, tips om alt lige fra priming af glasfiber til 3D printning af skalaudstødninger. Jeg ville så inderligt ønske at flere ville bruge det og bidrage til denne videns og erfaringsbank.
 
Brugeravatar
Arvid
Indlæg: 4352
Tilmeldt: 18 jan 2004 10:27
Kontakt:

Re: Forum er da ikke helt dødt

16 jan 2021 12:15

Hej Boie
Vi er helt eninge ! Facebook uha har det ikke!  og får det ikke!
prøv at klikke på https://www.modelflyvningdanmark.dk/nyheder (meget sigende !)
eller https://www.modelflyvningdanmark.dk/nyheder/soeg/  jo jo
Mvh.
Arvid
 
Brugeravatar
JornWildt
Emnestarter
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 06 aug 2012 11:10
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Forum er da ikke helt dødt

17 jan 2021 11:26

Jeg elsker Facebook, på trods af alle dets problemer, men ikke til vidensbank og byggetråde som her på forum. Så jeg er med begge steder - men fortrækker dog helt klart selv forum til det som forum er lavet til.
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly.
Medlem af EFK87.