Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Niels Hilker
Indlæg: 2018
Tilmeldt: 13 aug 2004 19:51
Geografisk sted: Oksenvad
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

27 mar 2021 15:33

Lige en ting til fra mig. Har lige ledt efter modelflyvningensdag, den er så ikke i kalenderen, men alle de billeder gør det ikke overskueligt på en side hvor man skal finde en dato. Navnet på arrangementet skal være størst (blikfang) har skrollet ned og op flere gange for at finde det. I bladet er dato, og den findes lige med det samme.
De billeder af arrangementet plus flere, skal komme frem når men klikker på arrangementet.
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

29 mar 2021 12:41

Niels Hilker skrev:
Lige en ting til fra mig. Har lige ledt efter modelflyvningensdag, den er så ikke i kalenderen, men alle de billeder gør det ikke overskueligt på en side hvor man skal finde en dato. Navnet på arrangementet skal være størst (blikfang) har skrollet ned og op flere gange for at finde det. I bladet er dato, og den findes lige med det samme.
De billeder af arrangementet plus flere, skal komme frem når men klikker på arrangementet.


Hej Niels,
Tak for input. Featuren med at der ER billeder i kalenderen har jeg ikke bestemt. Men jeg har tænkt over hvordan vi kunne bruge denne feature. Og jeg har ikke tænkt helt alene :D
Vi har valgt, at der skal være det samme billede for fx F3B, et andet når det er IMAC, et tredie for heli, et 4. for møder etc. Tanken var, at når det var det samme billede for en særlig kalenderaktivitet, ville det virke som et logo eller ikon for den konkurrenceform. Derfor er der forskellige billeder, men ikke helt tilfældigt forskellige.

Om vi har tænkt klogt, fortænkt eller blot været uintelligente må jo komme an på input?
Senest rettet af Erik Dahl 29 mar 2021 20:35, rettet i alt 1 gang.
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
Regnar Petersen
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13 nov 2001 22:20
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

29 mar 2021 13:20

Erik Dahl skrev:
Tak for input. Featuren med at der ER billeder i kalenderen  har jeg ikke bestemt. Men jeg har tænkt over hvordan vi kunne bruge denne feature. Og jeg har ikke tænkt helt alene :D
Vi har valgt, at der skal være det samme billede for fx F3B, et andet når det er IMAC, et tredie for heli, et 4. for møder etc. Tanken var, at når det var det samme billede for en særlig kalenderaktivitet, ville det virke som et logo eller ikon for den konkurrenceform. Derfor er der forskellige billeder, men ikke helt forskellige.

Om vi har tænkt klogt, fortænkt eller blot været uintelligente må jo komme an på input?

Hej Erik
Jeg synes det er en klog tanke. Et billede pr. aktivitet.
M.v.h. Regnar

"Vær nidkær med hvad du skriver, men storsindet med hvad du accepterer!"



 
Brugeravatar
Niels Hilker
Indlæg: 2018
Tilmeldt: 13 aug 2004 19:51
Geografisk sted: Oksenvad
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

29 mar 2021 20:51

Hej. Kan godt se tanken, men der skal bare skrolles langt for at få et overblik, når billederne er store. Men går lige i tænke boks :)
 
devinwins
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10 jan 2023 10:33
Geografisk sted: Malmö
Kontakt:

Re: Hjemmesiden.

08 feb 2023 06:11

you need to talk to the excellent developer and make sure you understand everything you want, i think it should be work
Devidwins