Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Nyt åben forum

01 jul 2015 11:09

Da modelflyvning danmarks forum bliver et lukket forum kun for medlemmer er der her et alternativ for alle danske modelflyver interesseret.

De frie modelflyveres forum

Når du har meldt dig ind kan du oprette tråde og komme med forslag til hvad der skal være på vores nye forum

Der er en meget aktiv forumadministrator og på nuværende spæde opstart er der allerede lave nye faciliteter

Medie -- Her kan du lave dit eget fotoalbum og dele med andre
Article -- Her kan alle oprette artikler (der dog skal godkendes først)
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

01 jul 2015 13:29

Bemærk her hvordan du kan komprimere forum så det passer lige til dit behov
Vedhæftede filer
forumkomprimeret.jpg
forumkomprimeret.jpg (65.73 KiB) Vist 1766 gange
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Gæst

Bemærk her hvordan du kan

01 jul 2015 13:36

Bemærk her hvordan du kan komprimere forum så det passer lige til dit behov

Det er faktisk smart - lidt analogt til 'views' i database-parlør. Vi må se om ikke vi kan få MDK's vB-software til at gøre noget lignende.

Tager hatten af for dit initiativ, Fox. Synes dog vi skal arbejde på at få et fornuftigt forum på benene i MDK-regi - gerne med mere brugerinddragelse og mindre top-down styring. Hertil kan dit forum fint bruges til eksperimenter og inspiration.
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Det er faktisk smart -

01 jul 2015 14:18

Det er faktisk smart - lidt analogt til 'views' i database-parlør. Vi må se om ikke vi kan få MDK's vB-software til at gøre noget lignende.

Tager hatten af for dit initiativ, Fox. Men synes dog vi arbejde på at få et fornuftigt forum på benene i MDK-regi - gerne med mere brugerinddragelse og mindre top-down styring. Hertil kan dit forum fint bruges til eksperimenter og inspiration.


Hej Peter

Jo selvfølgelig skal vi have et forum i MDK regi, men igen et forum bliver kun lige så godt som en aktiv administrator og jeg er ikke imponeret.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Gæst

Vupti

01 jul 2015 14:24

Vupti

<...> Jo selvfølgelig skal vi have et forum i MDK regi, men igen et forum bliver kun lige så godt som en aktiv administrator og jeg er ikke imponeret.

Jeg har faktisk været godt tilfreds med forum som det er nu. Jeg er ret ligeglad med alle slags bling-bling features - ønsker "bare" en rimelig hastighed.

Det nuv. forums største problem er ikke 'dårlig administration' eller slappe moderatorer (der er rigeligt med politibetjente). Men den udbredte top-down styring som præger ledelsen af forum. Vupti - så "lukker" man lige forum: Ingen diskussion på Rep-mødet i '14 eller '15.
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Jeg har faktisk været godt

01 jul 2015 14:36

Jeg har faktisk været godt tilfreds med forum som det er nu. Jeg er ret ligeglad med alle slags bling-bling features - ønsker "bare" en rimelig hastighed.

Det nuv. forums største problem er ikke 'dårlig administration' eller slappe moderatorer (der er rigeligt med politibetjente). Men den udbredte top-down styring som præger ledelsen af forum. Vupti - så lukker man lige forum: Ingen diskussion på Rep-mødet i '14 eller '15.


Som flere har været inde på, så skyder man sig selv i foden ved at have et lukket forum.

Jeg kan slet ikke se logikken

Jo der kan være mudderkastning indimellem som ikke ser godt ud, men hvad hjælper det med et lukket forum???

Er analogien så er der kan kastes med endnu mere mudder???

Eller er det sådan at nye medlemmer ikke kan se mudderkastningen når det er et lukket forum? hmmm nye medlemmer vil måske også gerne bruge forum??

Nåe nej det er jo for at vi skjuler at der kan være diskussioner som nye medlemmer KUN opdager når de bliver medlem??? :D:D:D

Ej jeg prøver igen nu ved jeg det :D:D:D

Vi lukker forum og smider alle ud ved bare det mindste antydning af diskussion, nye medlemmer skal først anbefales af andre "gode" medlemmer og herefter kan de så måske blive medlem af denne eksklusive klub med ens holdninger. Hertil skal et bestyrelsesmedlem først godkende vedkommende.

Held og lykke med det :cool:
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Gæst

Mudderkastning?

01 jul 2015 14:44

Mudderkastning?

Tror også der er noget kulturelt over det der såkaldte 'mudderkastning'. Meget af det, er i mine øjne 'diskussion' og 'debat'. Indrømmet - noget af det er 'tak for sidst' og 'stop lige, kammerat'. No problemo - hellere en 'aktiv dialog' hvor man udfordrer sig selv og hinanden, end et dødt forum. Så længe man husker 'bolden' må man godt skubbe lidt til 'manden' :)
 
Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Tror også der er noget

01 jul 2015 14:53

Tror også der er noget kulturelt over det der såkaldte 'mudderkastning'. Meget af det, er i mine øjne 'diskussion' og 'debat'. Indrømmet - noget af det er 'tak for sidst' og 'stop lige, kammerat'. No problemo - hellere en 'aktiv dialog' hvor man udfordrer sig selv og hinanden, end et dødt forum. Så længe man husker 'bolden' må man godt skubbe lidt til 'manden' :)


+1

Helt enig
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
Kasper Holger
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 28 okt 2001 23:30
Kontakt:

hyg dig på dit forum

01 jul 2015 16:58

hyg dig på dit forum foxxie :D
"
Besøg JetDanmark på www.jetdanmark.dk"

Medlem af 90kW klubben... :cool:
Better to have too much power and not need it, than need it and not have it


pm ang. Jetcat, Behotec, Airworld & Emcotec
 
nielserik
Indlæg: 3712
Tilmeldt: 15 sep 2010 20:54
Kontakt:

hyg dig på dit forum

01 jul 2015 17:44

hyg dig på dit forum foxxie :D


+1 Ja-Det bliver sikkert lige så vildt som da det var et FPV forum:D
FPV pilot :D